بهترین جاذبه های لنکاوی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، لنکاوی جزیره‌ای زیبا در کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن‌ها بروید. این جزیره برای فرصت های عالی برای غواصی، زندگی شبانه مهیج و خرید بسیار ارزان در تور مالزی است.

بهترین جاذبه های لنکاوی

پارک تفریحی لجندا

پارک تفریحی لجندا لنکاوی ، پارک افسانه‌ای است که به شما توصیه می‌کنیم در تور مالزی به بازدید آن برود. این جاذبه در کنار اسکله کوآه قرار گرفته و یک پارک تفریحی عامه پسند و بسیار زیباست. باغ موزه فضای باز روبروی اسکله کوآه قرار دارد ، و در مجموع دارای 17 مجسمه رنگارنگ است، که افسانه های لنکاوی از جمله افسانه غول های قهرمان، پرندگان افسانه ای ، غول بد و شاهزاده خانم زیبا را به تصویر می کشند.

کریستال لنکاوی

کریستال لنکاوی یکی از سوغاتی‌های زیبایی است که از تور مالزی خود می‌توانید برگردانید. کریستال لنکاوی یک شرکت است که در سال 1996 تاسیس شد و تنها صنعت شیشه در مالزی می‌باشد که از قالب تولید انبوه از بزرگترین شرکت های اروپایی دوری کرده است. مسافران برای بازدید از کارخانه استقبال می کنند، و می بینند که چگونه ظروف کریستال تولید و صنعتش منحصر به فرد شده است.

آبشارهای تلاگا توجوه

آبشارهای تلاگا توجوه به عنوان شگفت انگیز ترین جاذبه جزیره لنکاوی به همراه مردم محلی که ادعا می کنند اینجا خانه پریان است، در نظر گرفته می شود. این آبشارها در پرتگاه غربی لنکاوی قرار دارند، و نام آن ها به معنای هفت حلقه آبشار می باشد، که به یک سری از هفت استخر طبیعی که توسط هفت آبشار جداگانه در کوه مات سینسَنگ پر می شوند متصل هستند. بازدید کنندگان می توانند از حمام کردن در آب سرد و یا صعود شجاعانه به بالای آبشار لذت ببرند.

بهشت پرنده لنکاوی

بهشت پرنده لنکاوی ، پارکی 5 هکتاری واقع در امتداد خیابان آیر هَنگت می باشد، که محل زندگی بیش از 2500 پرنده عجیب و غریب از 150 گونه مانند قناری ، جغد ، عقاب ، توکان ها و فلامینگو است. همچنین این پارک دارای ویژگی قدم زدن در میان پرندگان با یک آبشار 15 متری ساخته بشر می باشد. این پارک حدود 10 دقیقه از کوآه فاصله دارد، همچنین این مجموعه به عنوان تامان بورونگ لنکاوی و یا پارک حیات وحش شناخته شده‌اند.

انتشار: 19 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 17

به "بهترین جاذبه های لنکاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های لنکاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید