سری ردمی نوت 13 احتمالا 3 آپدیت اصلی اندروید را دریافت می نمایند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، شیائومی چند ماه قبل در چین از گوشی های سری ردمی نوت 13 رونمایی کرد و حالا میخواهد در تاریخ 14 دی با معرفی این گوشی ها در هند، عرضه جهانی آن ها را کلید بزند. سری ردمی نوت 13 از سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس تشکیل شده که از ویژگی های بسیار جذابی بهره می برند و در این میان یکی از افشاگران خبر جالبی در خصوص این گوشی ها فاش نموده است.

سری ردمی نوت 13 احتمالا 3 آپدیت اصلی اندروید را دریافت می نمایند

بر اساس ادعای این افشاگر، شیائومی تصمیم گرفته برای تمام گوشی های سری ردمی نوت 13، سه آپدیت اصلی اندروید را منتشر کند. هر سه گوشی با اندروید 13 راهی بازار چین شده اند و قرار است با اندروید 13 به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف برسند. این یعنی کاربرانی که این گوشی ها را خریداری می نمایند، می توانند تا اندروید 16 را دریافت نمایند و ضمناً باید به بهره گیری 4 ساله از آپدیت های امنیتی هم اشاره کنیم. برای افرادی که با اهمیت این موضوع آشنا نیستند باید بگوییم که در حال حاضر گوشی های ردمی نوت معمولا فقط 2 آپدیت اصلی اندروید را دریافت می نمایند.

بعلاوه این افشاگر مدعی شده که این گوشی ها، به این زودی ها آپدیت HyperOS را دریافت نخواهند کرد. از بین مشخصه های مهم این سه گوشی، می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED اشاره کنیم که از رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. مدل های استاندارد و پرو دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستند ولی مدل پرو پلاس از سنسور 200 مگاپیکسلی بهره می برد. شیائومی برای مدل استاندارد از چیپست دایمنسیتی 6050 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده، ولی دو مدل دیگر با اسنپدراگون 7s نسل 2 و دایمنسیتی 7200 راهی بازار شده اند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2422

به "سری ردمی نوت 13 احتمالا 3 آپدیت اصلی اندروید را دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ردمی نوت 13 احتمالا 3 آپدیت اصلی اندروید را دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید