سفر به بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بانکوک شهری با زیبایی‌های فراوان است. در این مقاله شما را با زیبایی‌های این شهر در کشور تایلند آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که چرا باید به بانکوک سفر کنید.

سفر به بانکوک

در تور تایلند دسترسی آسانی به انواع رستورانهای محلی و بومی تا غذاهای پخت سریع برای شما مهیا است. معابد جالب با راهبانی که پوشش زعفرانی دارند؛ خرده فروشان محلی همراه با تجربه قایقرانی در رودخانه چائوفرایا و سایر کانالهای آبی منتهی به خارج از شهر، تجربه گردشگری تور تایلند را معنای دیگری خواهد داد.

از هم اکنون بدانید که ترافیک بانکوک آزارتان خواهد داد. برای این‌که وقتتان تلف نشود یک توک‌توک یعنی سه چرخه معروف تایلندی اجرا کنید و پس از طی کردن قیمت با راننده مراکز دیدنی شهر را ببینید. کاخ سلطنتی (Grand Palace) و مجسمه بودای زمردین شاخص‌ترین اثر دیدنی بانکوک است و در فهرست بازدیدهای داشته باشید. کاخ سلطنتی، بارزترین نمادهای خاندان سلطنتی را در مجسمه ها؛ تذهیب ها و معماری ها به نمایش گذاشته‌اند.

در بانکوک منطقه چینیها نیز سرزنده است با دکانها و مغازههای ریز و درشت فراوان. تقریبا از جان مرغ تا شیر آدمیزاد در این جا به فروش می رسد. اینجا به به دلیل این که تعداد زیادی طلافروشی دارد، به منطقه جاده طلایی مشهور است. محصولات و گیاهان سنتی که برای درمان به کار می‌روند در منطقه چینیها فراوان مشاهده خواهید کرد. همینطور رستوارن هایی که غذاهای متنوع چینی عرضه می‌کنند.

علاوه بر آن معبد فائو (Pho) یکی از جالبترین معابد تور تایلند برای بازدید است که 46 متر طول دارد. شب‌هنگام گردش با شناورهای تفریحی در رودخانه چائوفرایا را هیچ‌گاه از دست ندهید. این شناورهای تفریحی شما را به قلب شهر خواند برد که در همین زمان می‌توانید از شکوه معبد آران که در شبهنگام نورانی و روشن می شود، لذت ببرید.

حتیی در تور تایلند می‌توانید قدری به عقب برگردید و سبک زندگی مردمان قدیم تایلند را تجربه نمایید. به عمارت سلطنتی عمارت Vimanmek سری بزنید که در قرن نوزدهم و هم زمان با سلطنت رامای پنجم ساخته شده است. این بزرگترین عمارت سه طبقه در جهان است که با چوب ساج طلایی ساخته شده است. برخی از اتاقها هنوز به شیوه قدیم نگهداری می شوند. برای حضور در این محل همراهی یک راهنمای مجرب سودمند هستند.

انتشار: 18 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 16

به "سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید