هتل بست وسترن اتاوا، مروری بر یکی از بهترین هتل های اتاوا، پایتخت کانادا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اتاوا، پایتخت کانادا، شهری زیبا با مناظر دیدنی فراوان است. این شهر میزبان بسیاری از دیدنی‌های تاریخی و فرهنگی، از جمله پارلمان کانادا، موزه ملی کانادا و کانال ریدو است. علاوه بر این، اتاوا دارای رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌های زیادی است که ارزش دیدن دارند.

با این حال، یکی از مهم‌ترین عوامل برای لذت بردن از سفر به اتاوا انتخاب هتل مناسب است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اتاوا، هتل بست وسترن واقع در مرکز شهر است.

این هتل لوکس با داشتن امکانات و خدمات عالی، مکانی عالی برای اقامت در اتاوا فراهم می‌کند. در ادامه به بررسی جزئیات این هتل پرطرفدار می‌پردازیم.

هتل بست وسترن اتاوا، مروری بر یکی از بهترین هتل های اتاوا، پایتخت کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

موقعیت عالی

یکی از بزرگترین مزایای هتل بست وسترن اتاوا، موقعیت عالی آن در قلب شهر و نزدیکی به بسیاری از دیدنی‌ها و مراکز تفریحی است.

این هتل در فاصله کمی از پارلمان کانادا، کانال ریدو و بازار بایوارد قرار دارد. مسافران می‌توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به این مکان‌های محبوب پیاده روی کنند.

علاوه بر این، هتل نزدیک به ایستگاه مترو ریدو و مرکز شهر اتاوا قرار گرفته است. بنابراین دسترسی به رستوران‌ها، کافه‌ها، موزه‌ها و سایر جاذبه‌های گردشگری شهر بسیار آسان است.

موقعیت ممتاز هتل بست وسترن به مسافران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تاکسی و اتوبوس، به راحتی از دیدنی‌های شهر لذت ببرند. این یکی از دلایلی است که این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در اتاوا تبدیل کرده است.

امکانات رفاهی

هتل بست وسترن با بیش از 15 طبقه و 270 اتاق، یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل‌های اتاوا محسوب می‌شود.

اتاق‌های این هتل با طراحی مدرن و زیبا همراه با تخت‌های بسیار راحت، حوله‌ها و ملحفه‌های گران‌قیمت و تلویزیون‌های صفحه تخت، محیطی آرام برای استراحت فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، امکاناتی مانند اتصال رایگان به اینترنت Wi-Fi در تمام نقاط هتل، مینی بار، صندوق امانات و سرویس اتاق 24 ساعته در اتاق‌های این هتل وجود دارد تا اقامت مسافران به راحتی و بی‌دغدغه باشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌توان به استخر داخلی، جکوزی، سونای بخار، سالن ورزش و باشگاه بدنسازی اشاره کرد که در اختیار میهمانان قرار دارد. مسافران می‌توانند پس از گشت و گذار در شهر، برای استراحت و تجدید قوا از این امکانات بهره ببرند.

رستوران و بار

هتل بست وسترن دارای یک رستوران بسیار شیک و لوکس به نام «دیواین» است که غذاهای بومی و بین‌المللی ارائه می‌دهد.

آشپزهای ماهر این رستوران با استفاده از مواد تازه و بومی، غذاهایی خلاقانه و لذیذ تهیه می‌کنند که طعم و مزه‌ی آن‌ها زبانزد است.

علاوه بر صبحانه، ناهار و شام، این رستوران منوی ویژه‌ای برای دورهمی‌ها و مهمانی‌ها نیز ارائه می‌دهد. محیط داخلی زیبا، چیدمان شیک میزها و صندلی‌ها و موزیک زندهٔ پیانو، فضایی دلپذیر را برای صرف شام فراهم کرده است.

هتل همچنین دارای یک بار بسیار شیک به نام «مورینی» است که میزبان جلسات کاری، یا هرگونه گردهمایی دیگریست.

نوشیدنی‌های انتخابی، میوه‌های تازه و پذیرایی‌های سبک در این مکان سرو می‌شود. بار مورینی با مبلمان بسیار شیک و چیدمان مناسب، فضایی آرام برای گپ زدن با دوستان و همکاران فراهم می‌کند.

خدمات ویژه مهمانان

هتل بست وسترن سرویس‌ها و تسهیلات ویژه‌ای را برای مهمانان خود فراهم کرده است تا اقامت آنها به بهترین نحو ممکن باشد.

از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس رزرو رستوران و تاکسی
  • خشکشویی
  • خدمات بین‌المللی تلفن
  • خدمات بیدارباش
  • اجاره خودرو
  • سرویس اتومبیل شخصی
  • سرویس پذیرش 24 ساعته
  • سرویس اتاق
  • حمل و نقل رایگان فرودگاه
  • تحویل بسته
  • سرویس ترجمه

ارائه این خدمات، باعث شده تا مسافران احساس راحتی و آسودگی بیشتری در هتل داشته باشند و بتوانند تمامی نیازهای خود را به راحتی برطرف کنند.

امکانات برگزاری رویدادها

هتل بست وسترن اتاوا با داشتن فضاهای وسیع و مجهز، گزینه‌ای عالی برای برگزاری انواع رویدادهای کسب و کار، همایش‌ها، جشن‌ها و مراسم است.

این هتل دارای 15 سالن کنفرانس با ظرفیت‌های مختلف است که برای برگزاری انواع رویدادها مناسب هستند. سالن‌های کنفرانس با داشتن تجهیزات صوتی و تصویری پیشرفته، امکان برگزاری وبینارها و کنفرانس‌های آنلاین را نیز فراهم می‌کنند.

همچنین فضاهای باز هتل نظیر رستوران، لابی و باغ‌های مجلل آن برای برپایی مهمانی‌ها و جشن‌های شاد گزینه‌های عالی هستند.

موقعیت عالی، امکانات گسترده و خدمات حرفه‌ای کارکنان، هتل بست وسترن را به مکانی ایده‌آل برای میزبانی انواع رویدادها تبدیل کرده است.

نکاتی درباره رزرو اقامت در این هتل

هتل بست وسترن اتاوا به دلیل محبوبیت زیاد، اغلب در فصل‌های پرتردد کاملاً پر می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود حداقل 2 تا 3 ماه قبل اقامت خود را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل بست وسترن

تمامی اتاق هایی که در این هتل وجود دارند دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند که شما در هر فصلی که در این اتاق ها اقامت بگیرید می توانید از هریک از سیستم ها بهره ببرید. گاوصندوق های دیجیتالی که برای انواع لب تاپ ها مناسب می باشد، روزنامه های رایگان، ملحفه های ضد آلرژی و پاکیزه، تلویزیون ال ای دی با بیشتر شبکه های جهانی، تهویه بسیار مطبوع، آشپزخانه، سشوار، ماکروویو، یخچال، اتو میز اتو از جمله دیگر امکاناتی می باشد که در هریک از اتاق های این هتل وجود دارد.

نظافت روزانه هر روز در اتاق انجام می گردد، وای فای به صورت دائم وصل می باشد، تمامی وسایل بهداشتی و آرایشی رایگان می باشد و در اتاق وجود دارد. در هر صورت شما اگر احتیاج دیگری داشته باشید می تواند آن را با پذیرش هماهنگ کند و برای شما فراهم کند. اگر مایل باشید می تواند درخواست تخت اضافی در اتاق دهید که هزینه اضافی آن را با شما حساب می نمایند.

انواع اتاق های هتل بست وسترن که عنوان بهترین اقامتگاه های اتاوا شناخته می گردد :

از آنجایی که تعداد اتاق های این هتل بسیار زیاد است، این اتاق ها را به انواع گوناگونی تقسیم نموده اند که هریک از اتاق ها دارای ویژگی های گوناگونی می باشد. در ادامه هریک از این اتاق ها را معرفی می کنیم.

1. اتاق کینگ اکسکیوتیو :

این اتاق ها یکی از بهترین اتاق های این هتل می باشد که مساحت آن 39 متر مربع است، تخت دو نفره ای که در این اتاق وجود دارد کینگ می باشد و حمام آن اختصاصی و بسیار زیبا می باشد.

2. اتاق دبل :

یکی دیگر از اتاق های این هتل اتاق دبل می باشد که مساحت آن 36 متر مربع است. تخت دو نفره ای که در این اتاق وجود دارد دو عدد می باشد و حمام آن هم اختصاصی می باشد.

3. سوییت کویین :

مساحت این اتاق هم دارای 39 متر مربع می باشد که یک تخت دو نفره بسیار بزرگ در آن واقع شده است و یک سوفا هم در بین آنها واقع شده است، این اتاق هم دارای حمام اختصاصی می باشد.

4. اتاق کویین :

یکی دیگر از اتاق ها این هتل اتاق کویین می باشد که مساحت آن 36 متر مربع می باشد و یک تخت دو نفره بزرگ در آن واقع شده است و همچنین دارای حمام اختصاصی می باشد.

در هریک از این اتاق ها امکاناتی را که بیان کردیم وجود دارد و تنها تفاوت آنها مساحت و اندازه تختی می باشد که در آن قرار داده اند.

انتشار: 13 دی 1402 بروزرسانی: 13 دی 1402 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 236

به "هتل بست وسترن اتاوا، مروری بر یکی از بهترین هتل های اتاوا، پایتخت کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل بست وسترن اتاوا، مروری بر یکی از بهترین هتل های اتاوا، پایتخت کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بست وسترن اتاوا، مروری بر یکی از بهترین هتل های اتاوا، پایتخت کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید