بهترین هتل های جهان با استخر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مهم نیست هتل شما در کدام کشور قرار دارد و این کشور چه آب‌وهوایی دارد، مهمترین قسمت هتل بعد از خدمات آن، استخر هتل می‌باشد که در این مقاله به معرفی بهترین هتل‌های جهان با بهترین استخرها، پرداخته‌ایم.

بهترین هتل های جهان با استخر

هتل هنر بارسلون

این هتل در سال 1992 میلادی برای بازی‌های تابستانه المپیک بنا گردید که این هتل شیشه‌ای و استیل با 44 طبقه بوده و طراحی آن توسط یک معمار کلمبیایی به نام بروس گراهام انجام شده است. این هتل یک استخر زیبا داشته که با انواع گیاهان احاطه شده و مسافران این شانس را خواهند شد تا در کنار یکی از زیباترین اثرهای هنری معاصر که مجسمه یک ماهی بزرگ طلایی می‌باشد. این مجسمه را با هدف اجرای بازی های المپیک سال 1992 در اسپانیا ساخته شده است. قیمت تور اروپا با کشتی‌های کروز MSC بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.

باغ‌های معلق آبود در بالی

این استخرها در سراشیبی روی تراس قرار داشته و منظره زیبایی از رودخانه سبز و زیبای آیونگ را برای نمایش دارد. این استخرهای زیبای طبقه‌ای در هتل Ubud Hanging Gardens بالی قرار داشته که 38 ویلا به سبک معماری دارد و در دامنه تپه قرار دارد. این استخر طبقه‌ای بسیار زیبا بوده و معمار فرانسوی گوردن شاو آن را طراحی کرده است. برای کناره‌های این استخر زیبا با سنگ‌های آتشفشانی بنا شده‌اند که دیوارهای آن نیز از گذاره‌های سفت شده آتشفشان بنا شده‌اند. این استخرها که به صورت موج‌دار بنا شده‌اند به خوبی با طبیعت خو گرفته‌اند.

هتل دو کپ ادن راک در فرانسه

این هتل مشهور 147 سال عمر دارد و  در سال 1870 میلادی ساخته شده است. هیپولایت دوییمسان، موسس روزنامه فیگارو این هتل زیبا را طراحی کرده است. این هتل برای سیاست مداران، هنرمندان، هنرپیشه‌ها و نابغه‌های ادبی به طور معمول استفاده می‌شود. این هتل تا سال 1914 میلادی، استخر آب شوری داشته که در بدنه صخره ای از جنس سنگ بازالت ساخته شده است. با تور پاریس می‌توانید به بازدید جاذبه‌های این کشور بروید و در این هتل لوکس اقامت نمایید.

 هتل بورلی هیلز کالیفرنیا

این هتل با عمر 100 ساله‌ای که دارد بسیار مشهور بوده و یک استخر در قصر صورتی خود دارد. این استخر زیبا با صندلی‌هایی که با طراحی راه‌راه سبز و سفید برای بازدید موجود هستند که همچنان از سال ها قبل در این مکان موجود هستند.

انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 889

به "بهترین هتل های جهان با استخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های جهان با استخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید