آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه پروژه تجمیع ساختمان های این دانشگاه در مرحله موافقت نهایی قرار گرفته است، گفت: قرار است دولت قبل از اتمام امسال حدود150 میلیارد تومان اعتبار به منظور اجرایی کردن این پروژه پرداخت کند.

آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه خواجه نصیر

دکتر علی خاکی صدیق در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اشاره نمود و اضافه نمود: خوشبختانه جلسه اخیر ما با مسئولان وزارت دفاع نتایج خوبی به همراه داشت و در حال رایزنی با این وزاتخانه هستیم تا بر اساس آن قبل از اتمام سال تحصیلی جدید بتوانیم نشستی مشترک با وزرای دفاع و علوم برگزار کنیم تا در این نشست جزئیات برنامه تجمیع و انتقال آن به یکی از زمین های ارتش اعلام گردد.

وی در ادامه توضیح داد: در حال حاضر موافقت های کلی با وزارت دفاع در زمینه اختصاص زمینی از طرف این وزاتخانه انجام شده است و منتظر موافقت نهایی در این هستیم وفعلاً در اجرای این پروژه با مسئله ای روبرو نشدیم و فقط فرایند این تصمیم طولانی است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی خاطر نشان کرد: معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات خوبی در مورد پیگیری پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه صادر نموده اند به همین دلیل روند خوبی در اجرای این تصمیم در حال طی شدن است.

دکتر خاکی صدیق اظهار کرد: گزارش خوبی از برنامه تجمیع ساختمان های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از سوی دکتر نمکی در زمان تصدی پست معاونت امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و قبل از ورود ایشان به وزارت بهداشت تدوین شد و بر اساس آن قرار است حدود 100 تا 150 میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه برای اجرای این پروژه اختصاص یابد که امیدواریم این بودجه تخصیص یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 203

به "آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت پروژه تجمیع ساختمان های دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید