شروع عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در مرکز استان مازندران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری احیای باغ صفرآباد، پارک پایداری، پارک محله ای امام رضا (ع) و پروژه فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور مسئولان در ساری شروع شد.

شروع عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در مرکز استان مازندران

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران مازندران همزمان با روز جهانی کار و کارگر عملیات اجرایی پارک پایداری، احیای باغ ایرانی صفر آباد، پارک محله ای امام رضا و پروژه فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) در ساری شروع شد.

احیای باغ ایرانی صفرآباد، نخستین باغ تلفیقی شمال کشور در مرکز استان است که این پروژه گردشگری - تفریحی در زمینی به مساحت هفت هکتار در پنج کیلومتری شهر ساری واقع شده است و باهدف توسعه پایدار مرکز استان، احیا و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد.

حمیدرضا مرادی شهردار ساری در حاشیه اجرای پروژه های شهری ساری گفت: مجموعه باغ ایرانی صفرآباد که تلفیقی از باغ گل ها و باغ ایرانی است پس از احیا به یکی از مراکز گردشگری زیبای شهر ساری تبدیل و یکی از جاذبه های گردشگری برای گردشگران این خطه از شمال کشور می گردد که چشم اندازی زیبا و متفاوت از شهر ساری را برای مرکز نشینان پدید می آورد.

وی ا فزود: پارک پایداری در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری ساری است که تحت عنوان مازندران درگذر تاریخ در عظیم ترین پارک موزه دفاع مقدس شمال کشور در مرکز استان و باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با تاریخ مازندران احداث می گردد.

شهردار ساری گفت: عملیات اجرایی پارک محله ای امام رضا (ع) به مساحت 2 هزار مترمربع باهدف توزیع متوازن خدمات محله ای، توسعه فضای سبز و رفاه شهروندی در منطقه یک شهری شروع شد.

وی گفت: همچنین ساخت پروژه فرهنگی-مذهبی مسجد صاحب الزمان (عج) در محدوده اطراف بقعه مطهر حضرت امام زاده عباس (ع) از دیگر پروژه هایی است که امروز کلنگ زنی شد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز به 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره تأکید کرد و کارگران را مبنای توسعه و رشد مالی کشور دانست و گفت: به دلیل صندلی ارزشمند کارگر پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگری بوسه می زند.

وی احیای باغ ایرانی صفرآباد را از آرزوهای دیرینه مردم مرکز استان دانست و از کوشش های سرپرست شهرداری برای انجام این پروژه گردشگری قدردانی کرد و گفت: کوشش می کنیم تا با زیرساخت های گردشگری ازجمله احداث این پارک، ساری را برای میزبانی کشورهای اکو در سال 2022 آماده کنیم.

نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه کوشش می کنیم شهر ساری به صندلی اصلی خود دست پیدا کند قول داد در بودجه 1400 مجلس 500 میلیارد تومان بودجه در قالب طرح های مختلف اختصاص دهد.

بابایی کارنامی بابیان اینکه بودجه 1400 تملک دارایی حفظ آثار دو برابر شد و به دو هزار و 150 میلیارد تومان افزایش یافت که مبنای خوبی برای دولت آینده است، اضافه نمود: برای تبیین دولت آینده، شهر ساری خط قرمز ما محسوب شده و پروژه نیروگاه زباله سوز در اولویت قرار می گیرد و به عنوان یک سرباز در کنار شهرداری هستیم.

وی با یادآوری اینکه ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان شهرداری کل کشور در دستور کار مجلس نهاده شد و اقدامات خوبی در کمیسیون اجتماعی و سازمان شهرداری ها شکل گرفت، تشکیل دیتا و بانک اطلاعاتی کارکنان شهرداری ساری و انتقال آن به ستاد وزارتخانه را ضروری دانست و ادامه داد: کوشش داریم تا خاتمه مجلس یازدهم بستر امنیت را به نیروی شهرداری بازگردانیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1746

به "شروع عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در مرکز استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در مرکز استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید