شروع فاز عملیات عمرانی تله کابین ارومیه تا چند ماه آینده

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، 20 آبان جلسه ای با عادل حسینی، نماینده شرکت سرمایه گذار پروژه تله کابین ارومیه با موضوع آخرین پیگیری ها و اقدامات لازم برای اجرای این طرح در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

شروع فاز عملیات عمرانی تله کابین ارومیه تا چند ماه آینده

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

نماینده سرمایه گذار پروژه تله کابین ارومیه در این جلسه اظهار کرد: مشکل اصلی در فرایند اتمام این پروژه به وجود بعضی مسائل اقتصادی بین سهامداران شرکت گردشگری هزاره غرب برمی گردد که براساس آن بین سهامداران این شرکت اختلافات اقتصادی به وجود آمده مانع از پیگیری این طرح شده است.

عادل حسینی اضافه کرد: از آنجایی که مدیرعامل شرکت خارج از منافع مادی علاقه و تعصب خاصی به ارومیه داشته با تمام مسائل به وجود آمده اصرار دارد که همانند شروع این پروژه، اتمام آن نیز توسط این شرکت انجام گردد تا به این طریق خدمتی به مردم این شهرستان صورت بگیرد.

او ادامه داد: در نهایت از چندین ماه پیش پیگیری های جدی برای تهیه قطعات و تجهیزات طرح تله کابین ارومیه شروع شده که تا به امروز ماحصل این پیگیری ها این شده است که شرکت ترکیه ای آنادولی ظرف مدت سه ماه تجهیزات تله کابین را با توجه به استانداردهای 2020 تهیه و برای نصب تحویل شرکت دهد.

حسینی اعلام کرد: پس از تحویل تجهیزات و دریافت تائیدیه سازمان استاندارد ایران این تجهیزات در محل های مورد نظر نصب گردد که این کار نیز حدود 10 ماه به طول خواهد انجامید و در صورت نبود هیچگونه مسئله ای فازهای بعدی این طرح عملیاتی خواهد شد.

او عنوان نمود: در حال حاضر نیز یکی از کارشناسان سازمان استاندارد ایران به نمایندگی از این سازمان و شرکت هزاره غرب از تجهیزات ساخته شده در شرکت آنادولی بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفته است که همین موضوع نیز یاری زیادی در تسهیل امور داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تکمیل طرح تله کابین ارومیه یکی از مطالبات جدی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه استان است، اظهار کرد: شرکت هزاره غرب طی یک نامه رسمی تمام اقدامات و پیگیری ها و مکاتباتی که با سازمان ها و شرکت ترکیه ای داشته است را به صورت مکتوب به این اداره کل ارسال کند.

جلیل جباری اضافه کرد: این اداره کل به طور جدی پیگیر تکمیل این پروژه بوده و تنها براساس بیان شفاهی نمی تواند تصمیم گیری کند بلکه باید هر اقدامی به صورت رسمی و با سند و مدرک در اختیار این اداره کل قرار بگیرد تا تعیین گردد که واقعا اقدامی از سوی شرکت برای تکمیل پروژه انجام گرفته و اراده ای هم برای این کار وجود دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1431

به "شروع فاز عملیات عمرانی تله کابین ارومیه تا چند ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فاز عملیات عمرانی تله کابین ارومیه تا چند ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید