احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در همدان وجود دارد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مردم استان همدان در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در این استان وجود دارد.

احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در همدان وجود دارد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از وبدای همدان، منوچهر کرمی با اشاره به اینکه همدان ازجمله استان های با نرخ پایین ابتلا به کرونا است، اظهار کرد: اهالی این استان در معرض خطر ابتلا به ویروس کرونا هستند و احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در همدان وجود دارد، بنابراین مردم باید همچنان این ویروس را جدی بگیرند و هوشمندانه و با رعایت اصول و نکات بهداشتی از مراجعه غیرضروری به خارج از منزل پرهیز نمایند.

وی درباره احتمال بروز موج اپیدمی کرونا هشدار داد و اضافه نمود: همچنان بر مدیریت مردمی ویروس کرونا در استان همدان تأکید دارم، یعنی اصناف و کسبه بدانند که در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی در گام نخست خود و خانواده های خبرنگارانن در معرض خطر ابتلا هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: مراجعه غیرضروری به شهر مانند مورد اخیر دریافت سیم کارت رایگان، خریدهای غیرضروری و حتی روزانه می تواند برای مردم مشکل جدی ایجاد کند، بنابراین از مردم می خواهیم این هشدارها را جدی بگیرند تا با بستری شدن شمار زیادی از شهروندان در بیمارستان ها و تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی روبرو نشویم.

تأکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط کارکنان مراکز نگهداری سالمندان

کرمی با تأکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط کارکنان مراکز نگهداری سالمندان، معلولان، مراکز توانبخشی، زندان ها و مراکزی که به صورت خوابگاهی و شبانه اداره می شوند، متذکر شد: رعایت نکردن نکات بهداشتی در این حوزه ها می تواند بیماری را به فضاهای بسته راهنمایی نموده و ساکنان این مجموعه ها را دچار مشکل جدی کند.

وی توضیح داد: کارکنان بیمارستان ها و فعالان در مراکز خاص باید نکات بهداشتی را در محیط خانه و محل کار رعایت نموده و این کار را برای خود علاوه بر دلسوزی یک مسئولیت اجتماعی تلقی نمایند.

4078/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1094

به "احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در همدان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بروز موج اپیدمی کرونا در همدان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید