استقلال فریب تبلیغات رسانه ای الهلال را نخورد، کادر فنی شجاع باشد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اصغر طالب نسب در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: الهلال تیمی عظیم، پر مهره، ثروتمند، پر افتخار و مدعی در قاره آسیا است و من همه این موضوعات را قبول دارم اما نباید این تیم را بیش از میزان مقابل استقلال عظیم کرد و فریب تبلیغات رسانه ای اش را خورد! استقلال هم تیمی عظیم و پر افتخار در قاره آسیاست و باید این بازی را تقابل عظیمان آسیا دانست.

استقلال فریب تبلیغات رسانه ای الهلال را نخورد، کادر فنی شجاع باشد

وی اضافه نمود: آسیا باید افسوس بخورد که دو غول، مدعی و دو تیم پر افتخار در این مرحله با هم برخورد می نمایند تا یکی از آنها از گردونه مسابقات حذف گردد. تیمی هم که حذف می گردد نباید ناراحت باشد چون به وسیله یک مدعی پر افتخار و با سابقه حذف شده است. باید به حریف احترام گذاشت اما نباید از آن ترسید. قانونی نانوشته در فوتبال می گوید نترس ها بیشتر شانس پیروزی دارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هر حسی از نیمکت یک تیم به زمین منتقل می گردد. از ترس و استرس گرفته تا شجاعت و غیره. این انتظار از نیمکت استقلال می رود که برای این بازی خونسردی و تمرکز خود را حفظ نموده و با شجاعت به ملاقات الهلال برود تا این شجاعت به داخل زمین منتقل گردد.

کارشناس فوتبال توضیح داد: البته به خوبی این را می دانم که استقلال با مسائل فراوانی به این بازی رسید و همچنان بعضی از مسائل باقی است که می تواند تمرکز را از بازیکن و کادر فنی بگیرد. امیدوارم کادر فنی در این شرایط درایت به خرج داده و بتواند تمرکز و شجاعت را جانشین استرس در تیمش کند.

هافبک پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: برای بیان مسائل وقت زیاد است و من از همه پیشکسوتان عزیز استقلال می خواهم در این مقطع خودشان این مسائل و نقدها را فراموش نموده تا ما هم به نوبه و سهم خودمان به ایجاد تمرکز تیمی در اردوی آبی ها یاری نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1909

به "استقلال فریب تبلیغات رسانه ای الهلال را نخورد، کادر فنی شجاع باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فریب تبلیغات رسانه ای الهلال را نخورد، کادر فنی شجاع باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید