اعتصاب کارمندان بخش اورژانس کبک ادامه دارد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران : اتحادیه کارمندان بخش اورژانس ایالت کبک کانادا اعلام نمود که به اعتصاب سراسری خود در این ایالت ادامه می دهد.

اعتصاب کارمندان بخش اورژانس کبک ادامه دارد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی.بی.سی، اتحادیه کارمندان بخش اورژانس ایالت کبک کانادا که شامل هزاران نفر از متخصصان و کارشناسان فوریت های پزشکی هستند به اعتصاب سراسری خود در این ایالت ادامه می دهند تا مقامات بهداشتی به مذاکرات با آنها باز گردند.

حدود 30 نفر از تکنسین ها و امدادگران عصر روز یکشنبه در مراکز اورژانس در شهر مونترال دست به اعتصاب زدند.

این افراد از مقامات وزارت بهداشت کبک خواستند تا زمان مشخصی را برای شروع مذاکرات معین نمایند.

ایون بونسو سخنگوی این اتحادیه تاکید نمود ما خواهان افزایش و ارتقای سطح دستمزدها و بهبود وضعیت مزایا و بیمه بازنشستگی هستیم.

وی اضافه نمود: ما از حق بیمه بازنشستگی که سایر کارمندان اورژانس در ایالتهای دیگر برخوردار هستند بی بهره ایم. این یک طرح بازنشستگی ترکیبی است و بعضی افراد قادر به انجام و ادامه این شغل تا سن 65 سالگی نیستند. این مساله هیچ معنایی ندارد. اعضای این اتحادیه دارای 16 سطح مختلف برای دریافت حقوق هستند و این مساله کار را برای کارمندان جدید سخت خواهد نمود تا بتوانند تا به سطح دریافتی حقوق بالاتری دست یابند.

بعضی از اعضای این اتحادیه تصمیم گرفتند به منطقه شربروک در شمال ایالت کبک بروند تا تقاضاهای خود را به گوش مسئولان بهداشتی شهر برسانند.

کارمندان بخش اورژانس کبک همچنین از اعلام موارد غیر ضروری اورژانسی به بیمارستانها خودداری می نمایند که این مساله کار را برای کارمندان بخش اوراژانس بیمارستانها سخت نموده است.

بیمارستانهای کبک نیز اعلام کردند با موج گسترده ای از بیماران مبتلا به آنفولانزا و اسهال روبرو شده اند.

مارتین جوبین رئیس اتحادیه امدادگران منطقه کبک در این باره گفت: کارمندان اورژانس این موارد را تا زمانی که حاد و جدی نباشد گزارش نمی نمایند.

حدود 2500 نفر از کارمندان بخش اورژانس کانادا پس از شکست مذاکرات خود با مقامات بهداشتی این کشور اعتصاب نامحدودی را از کریسمس شروع نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 385

به "اعتصاب کارمندان بخش اورژانس کبک ادامه دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتصاب کارمندان بخش اورژانس کبک ادامه دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارمندان بخش اورژانس کبک ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید