امضا تفاهم نامه بین انجمن اهدای عضو و فدراسیون ورزش های همگانی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، این تفاهم نامه همکاری توسط دکتر کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و دکتر افشین ملایی، ریٔیس فدراسیون ورزش های همگانی امضا شد.

امضا تفاهم نامه بین انجمن اهدای عضو و فدراسیون ورزش های همگانی

نجفی زاده در این دیدار با اشاره به اینکه هنرمندان و ورزشکاران الگوی جامعه هستند اظهار کرد: فعالیت های هنرمندان در زمینه فرهنگ سازی اهدای عضو قابل توجه است اما متاسفانه ورزشکاران همراهی چندانی در این زمینه نداشتند.

وی ادامه داد: البته با فعال شدن کمیته ورزشی انجمن اهدای عضو ایرانیان در امسال شاهد همکاری های بعضی از ورزشکاران و فدراسیون های ورزشی با این انجمن هستیم که امیدواریم در آیند نزدیک این همراهی بیشتر گردد.

ملایی نیز در ادامه با تاکید بر اینکه برای فرهنگ سازی اهدای عضو باید مخاطب شناسی انجام گردد، بازاریابی اجتماعی را یکی از بهترین راهکارهای توسعه فرهنگ اهدای عضو دانست.

وی گفت: فدراسیون ورزش های همگانی آمادگی دارد برای آگاهی بخشی و راهنمایی مخاطبان خود به سوی امر انسانی و متعالی اهدای عضو، با انجمن اهدای عضو ایرانیان همکاری کند.

افشین ملایی، ریٔیس فدراسیون ورزش های همگانی در خاتمه این جلسه کارت اهدای عضو خود را از دکتر نجفی زاده، مدیر عامل انجمن اهدای عضو کشور دریافت کرد.

برگزاری کارگاه های رایگان، صدور کارت آنلاین اهدای عضو، اجرای تورهای دیدار (با بیماران، افراد پیوند شده و خانواده های اهداکننده)، اعزام سخنران با موضوع اهدای عضو برای کارکنان فدراسیون ورزش های همگانی و استقرار غرفه های اهدای عضو در برنامه های مختلف این فدراسیون از مهم ترین تعهدات انجمن در این تفاهم نامه است.

همچنین فدراسیون ورزش های همگانی متعهد شده است، علاوه بر درج شعارهای فرهنگ سازی اهدای عضو در فضاهای تبلیغاتی، در دوره های مربی گری رشته های تحت پوشش این فدراسیون درباره موضوع اهدای عضو اطلاع رسانی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1428

به "امضا تفاهم نامه بین انجمن اهدای عضو و فدراسیون ورزش های همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضا تفاهم نامه بین انجمن اهدای عضو و فدراسیون ورزش های همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید