انصراف اعتراضی خون خدا از فجر37، بی تدبیری ها قابل درک نیست

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سیاوش حقیقی تهیه کننده فیلم سینمایی خون خدا که در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد: به دلیل بی قانونی ها و بی برنامگی های این جشنواره، از ادامه رقابت صرف نظر کردیم.

انصراف اعتراضی خون خدا از فجر37، بی تدبیری ها قابل درک نیست

وی در تشریح دلایل این اعتراض گفت: امروز به جای اکران فیلم ما در سینما جوان برای اکران مردمی و سینماهای صنوف، فیلم غلامرضا تختی که با تأخیر نسخه نهایی آن به جشنواره رسید اکران شد و گویا مسئولان جشنواره در نظر داشتند فیلم آقای ملکان را دریابند و به این فیلم نظر ویژه داشته باشد.

حقیقی اضافه نمود: چرا باید با تغییر برنامه اکران فیلم من به فیلم آقای ملکان توجه ویژه گردد؟ جالب این است که دبیر جشنواره هم به اعتراض ما توجه نمی کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی خون خدا مطرح نمود: از چند روز پیش از شروع جشنواره به طور مدام به ما می گفتند دی سی پی نهایی خود را باید تحویل دهید، حال چگونه است که فیلم آقای ملکان با این اشکال روبرو شده و نسخه نهایی آن به برنامه اکران روز نخست جشنواره نرسیده است.

وی در انتها گفت: تمام عوامل فیلم من از این وضعیت عصبانی هستند و این بی تدبیری جشنواره قابل درک نیست.

گفتنی است پولاد کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی معکوس نیز که برنامه اکران آن در سینمای رسانه های به دلیل تأخیر در نهایی شدن فیلم غلامرضا تختی با جابه جایی ناخواسته روبرو شده بود، در نشست خبری این فیلم صراحتا نسبت به این وضعیت گلایه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 182

به "انصراف اعتراضی خون خدا از فجر37، بی تدبیری ها قابل درک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف اعتراضی خون خدا از فجر37، بی تدبیری ها قابل درک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید