اولین حضور بین المللی باغ های زردآلو در مونترال

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، باغ های زردآلو اولین ساخته پوریا حیدری اوره است که در سکوت خبری به صورت مشترک بین ایران و ارمنستان ساخته شده است.

اولین حضور بین المللی باغ های زردآلو در مونترال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این کارگردان که نگارش فیلمنامه باغ های زردآلو را نیز بر عهده داشته است درباره فراوری فیلمش گفت: به دلیل سفرهای متعددی که به ارمنستان داشتم با تلفیق چند داستان واقعی این فیلمنامه را نوشتم و آن را در ایران و ارمنستان ساختم.

وی در زمینه مراحل فراوری فیلم اظهار کرد: پیش فراوری فیلم تابستان سال گذشته در ارمنستان شروع شد و بیش از 90 درصد در ارمنستان و بخشی در ایران فیلمبرداری شد و در ادامه تدوین و صداگذاری نیز در ایران انجام شد.

کارگردان باغ های زردآلو اضافه نمود: دیالوگ های فیلم به سه زبان ایرانی، ارمنی و انگلیسی است و بازیگران ما ترکیبی از بازیگران مطرح ارمنستان و سه بازیگر ایرانی هستند و می توان به پدرام انصاری، ناربه وارتان، سامول سرکیسیان، هوهانس آزویان، آزاده اسماعیل خانی، آرایک سرگیسیان، الیسون گنگی و مارو هاکوبیان به عنوان بازیگران فیلم اشاره نمود.

این فیلمساز با اشاره به موضوع اجتماعی فیلمش گفت: این اثر موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی آرام جوان ایرانی ارمنی است که از کودکی و پس از مهاجرت از ایران ساکن امریکا بوده و برای خواستگاری از دختری مورد علاقه اش برای اولین بار وارد ارمنستان می گردد.

جشنواره فیلم مونترال 4تا 15 شهریور در کانادا برگزار می گردد و باغ های زردآلو به عنوان اولین حضور بین المللی اش به این جشنواره راه یافته است و اکران آن به زودی در ایران و ارمنستان شروع خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران باغ های زردآلو عبارتند از نویسنده و کارگردان پوریا حیدری اوره، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: سعید بجنوردی، گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: گارگین آراکلیان، طراح صحنه: موسس هایک تادوسیان، طراح لباس: گلنارا گابریلیان، مدیرفراوری: آرمین حق شنو، جلوه های ویژه میدانی :علی منصوری، عکاس: آزاد امین رشتی، تصحیح رنگ: کامران سحرخیز، مدیر رسانه ای :منصوره بسمل، طراح پوستر و مواد تبلیغاتی: بهداد صالحی، دستیاران کارگردان آنا بیاتیان و لیلیت آبوویان، تهیه کنندگان علی صدرایی و پوریا حیدری اوره.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 929

به "اولین حضور بین المللی باغ های زردآلو در مونترال" امتیاز دهید

1 کاربر به "اولین حضور بین المللی باغ های زردآلو در مونترال" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حضور بین المللی باغ های زردآلو در مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید