ایتالیا می تواند یکی از اهداف اولیه داعش باشد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: وزیر کشور ایتالیا هشدار داد که این کشور ممکن است یکی از اهداف اولیه شبه نظامیان داعش باشد.

ایتالیا می تواند یکی از اهداف اولیه داعش باشد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آنجلینو آلفانو وزیر کشور ایتالیا در شرایطی نسبت به خطر حمله داعش به این کشور اروپایی هشدار داده است که ایتالیا یکی از اعضای ناتو است و اعلام نموده است که به نمودهای عراق برای مقابله با داعش در شمال این کشور یاری خواهد نمود.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور ایتالیا روز گذشته توضیح داد: هدف اصلی داعش هنوز غرب است و همه نشانه ها این مساله را از نظر تاریخی، سیاسی و فرهنگی نشان می دهد.

وی در عین حال گفت: هیچ اطلاع دقیقی از طرح های احتمالی برای حمله ندارد ولی در بین کشورهای غربی ایتالیا یک هدف دوم نخواهد بود.

وزیر کشور ایتالیا در ادامه گفت: تاریخ ایتالیا به عنوان مهد تمدن غرب و وطن اصلی پاپ نیز این کشور را به هدف بالقوه ای برای داعش تبدیل نموده است.

آلفانو اضافه نمود: ابوبکر البغدادی در تازه ترین سخنرانی ها و پیغام های ویدئویی خود از حمله به رم خبر داده است. بر اساس اعلام بعضی منابع بیش از 2300 شبه نظامی از کشورهای غربی هم اکنون در کنار داعش می جنگند. وزیر کشور ایتالیا نیز تاکید نمود: حداقل 48 نفر که مرتبط با ایتالیا هستند برای مبارزه به داعش پیوسته اند.

وی در انتها توضیح داد: ایتالیا کنترل های مرزی و نظارت بر اینترنت را برای شناسایی کسانی که به منظور اجیر کردن نیرو برای داعش فعالیت می نمایند افزایش داده است.

ع1

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 528

به "ایتالیا می تواند یکی از اهداف اولیه داعش باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا می تواند یکی از اهداف اولیه داعش باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید