ایده روز بلوا را از التهابات مالی موسسات اعتباری وام گرفته ام، روحانی ما ساده لوح نیست

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کارگردان سینمایی روز بلوا به دانشجو گفت: از ابتدا به فکر نقش یک روحانی نبودم و بعدا تصمیم به این کار گرفتم، چون برای این باورم که روحانیت به عنوان یک بخش تاثیرگذار در جامعه هنوز هم مهم و قابل مصاحبه در جامعه هستند.

ایده روز بلوا را از التهابات مالی موسسات اعتباری وام گرفته ام، روحانی ما ساده لوح نیست

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهروز شعیبی در مورد رسیدن به ایده اولیه فیلم روز بلوا به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: ایده فیلم بر اساس التهابات اقتصادی چند ساله کشور در مورد موسسات اقتصادی و اعتباری بوجود آمد و شخصیت اصلی فیلم که یک مسئولیت اجتماعی و اخلاقی در برابر مردم و جامعه دارد، در اثر یک غفلت راستا زندگیش عوض می گردد.

کارگردان روز بلوا درباره نقش اصلی فیلم که یک روحانی است، با بازی بابک حمیدیان، گفت: از ابتدا به فکر نقش یک روحانی نبودم و بعدا تصمیم به این کار گرفتم، چون برای این باورم که روحانیت به عنوان یک بخش تاثیرگذار در جامعه هنوز هم مهم و قابل تبادل نظر در جامعه هستند. روحانی داستان ما ساده لوح نیست، بلکه در شرایطی قرار می گیرد که از اعتماد او سواستفاده می گردد.

شعیبی درباره انتخاب نام این فیلم نیز شرح داد: روز بلوا بیشتر سعی دارد ما را به اتفاقات درونی و مخصوصا عدالت دعوت کند، روزی که ما عدالت خود را کنار بگذاریم، که این روز ها در جامعه خیلی شاهد آن هستیم، حتما برای بازگشت دوباره احتیاج داریم یک بلوایی در درون ما شکل بگیرد.

وی در ادامه گفت: این فیلم درباره اخلاق است و می خواستم بگویم در جامعه خیلی از مردم با ظاهر نه چندان مذهبی در کنار افراد مذهبی در حال زندگی کردن هستند و می توانند با اخلاق با یکدیگر تبادل نظر نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 901

به "ایده روز بلوا را از التهابات مالی موسسات اعتباری وام گرفته ام، روحانی ما ساده لوح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده روز بلوا را از التهابات مالی موسسات اعتباری وام گرفته ام، روحانی ما ساده لوح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید