تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر اطلاع داد.

تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر

جهت دریافت خدمات طراحی نمای خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سردار علی محمدی اظهار کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شبستر به اجرا درآمد و در این طرح ماموران انتظامی شبستر در اجرای احکام قضایی، 233 واحد ویلای غیر قانونی که در زمین های کشاورزی با تغییر کاربری غیرمجاز احداث شده بود را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد، گفت: طبق اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این زمین ها بالغ بر 1500 میلیارد ریال برآورد شده است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی ادامه داد: با اجرای این طرح، بیش از 150 هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی از چنگ سوداگران زمین خارج شده و در اختیار بخش کشاورزی و زراعت شهرستان شبستر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1489

به "تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر" امتیاز دهید

1 کاربر به "تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب ویلاهای غیرمجاز در شبستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید