تغییر ناگهانی داور، شان کمیته داوران را زیر سوال می برد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، داور پیشکسوت فوتبال ایران قضاوت دربی را افتخاری برای هر داور دانست و گفت: تغییرات ناگهانی منجر به دلخوری و بیان صحبت های احساسی و شان کمیته داوران را زیر سوال می برد.

تغییر ناگهانی داور، شان کمیته داوران را زیر سوال می برد

از پروفایل ما best canada tours دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین طالقانی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در گفتگویی درباره حواشی داوری بازی دربی جام حذفی اظهار کرد: تغییر ناگهانی داور شان او و کمیته داوران را زیر سوال می برد.

وی در ادامه اضافه کرد: کمیته داوران با توجه به چیدمان داوری در هفته آخر لیگ برتر برای قضاوت دربی جام حذفی آقای کرمانشاهی انتخاب و یک هفته قبل از بازی اطلاع رسانی می نمایند.

داور پیشکسوت فوتبال ایران با توصیه به داشتن رفتار حرفه ای بیان داشت: قضاوت دربی افتخاری برای هر داور بوده و تغییرات ناگهانی منجر به دلخوری و بیان صحبت های احساسی می گردد.

طالقانی درهمین رابطه ادامه داد: این نحوه اطلاع رسانی به داور کار غیر حرفه ای بوده و با توجه به حساسیت بازی امکان ایجاد استرس و اضطراب در داور را بالا می برد، باید مثل همواره تصمیم نهایی 48 ساعت قبل از بازی اعلام گردد.

وی طراحی داوری هر بازی را با کمیته داوران و اجرای آن را توسط دپارتمان دانست و توضیح داد: کمیته صیانت و حراست به علت اهمیت بازی قطعا دارای نظر بوده، اما تغییر ناگهانی داور پس از ابلاغ یک هفته ای و تاییدیه دبیر کل، شان داور و کمیته داوران را زیر سوال می برد.

داور پیشکسوت فوتبال ایران با توصیه به خویشتن داری جهت جلوگیری از سواستفاده سودجویان خاطر نشان کرد: این موضوع بایک رفتار حرفه ای پیگیری و فدراسیون دلایل خود را بیان و اگر حقی ضایع شده دلجویی کند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1316

به "تغییر ناگهانی داور، شان کمیته داوران را زیر سوال می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ناگهانی داور، شان کمیته داوران را زیر سوال می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید