شرح معاون باشگاه استقلال درباره شرایط تمدید قرارداد میلیچ

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، معاون امور بین الملل باشگاه استقلال توضیحاتی درباره شرایط تمدید قرارداد مدافع کروات استقلال ارائه کرد.

شرح معاون باشگاه استقلال درباره شرایط تمدید قرارداد میلیچ

به گزارش خبرنگاران، کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در مورد آخرین شرایط قرارداد میلیچ، به سایت این باشگاه گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ صورت گرفته است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام نموده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیئت مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او آنالیز می گردد.

وی اضافه نمود: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با آغاز روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می گردد. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مسئله ای نیست.

معاون باشگاه استقلال توضیح داد: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت گردد ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی به وسیله بانک مرکزی انجام گردد، این موضوع به لحاظ نامه های اداری و پیگیری های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده گردد، به او پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1658

به "شرح معاون باشگاه استقلال درباره شرایط تمدید قرارداد میلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح معاون باشگاه استقلال درباره شرایط تمدید قرارداد میلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید