توقف پرسپولیس برابر سپاهان، سرخپوشان از جایشان تکان نخوردند!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 16:30 امروز ملاقات معوقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار کردند که این ملاقات با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان، سرخپوشان از جایشان تکان نخوردند!

شیوه تاکتیکی دو تیم در دقایق ابتدایی این بازی نشان از تفکرات کادر فنی پرسپولیس و سپاهان برای انجام بازی فیزیکی و درگیرانه در میانه میدان داشت. پرسپولیس بر خلاف بازی های قبلی خود از 6 هافبک تخصصی در این بازی استفاده کرد تا بدون مهاجم به مصاف زردپوشان اصفهانی برود.

با این حال هر چه از زمان این ملاقات گذشت تسلط هافبک های سپاهان روی توپ بیشتر شد تا آنها بتوانند در نیمه اول، دو بار دروازه حامد لک را به طور جدی تهدید نمایند اما عملکرد دروازه بان سرخپوشان و بی دقتی بازیکنان سپاهان مانع از باز شدن دروازه تیم میزبان شد.

کیروش استنلی مهاجم بلندقامت برزیلی سپاهان در دقیقه 44 دچار مصدومیت شد تا محمد محبی جای او را در ترکیب سپاهان بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به نیمه اول برگزار کردند تا در دقیقه 69 پاس عمقی کمال کامیابی نیا باعث تک به تک شدن احسان پهلوان با پیغام نیازمند گردد اما شوت سرکش پهلوان را دروازه بان ملی پوش سپاهان به خوبی دفع کرد تا پرسپولیس در جدی ترین صحنه به کرنر برسد.

در ادامه این ملاقات سپاهانی ها بار دیگر با ارسال های خود روی دروازه پرسپولیس موقعیت گل پیدا کردند اما سوپر واکنش های حامد لک در دقیقه 86 مانع از گلزنی سجاد شهباززاده و محمد محبی شد. لک با عملکرد استثنایی خود شوت شهباززاده را دفع کرد و در ادامه آن نیز ضربه محبی را از شش قدم محوطه جریمه پرسپولیس دفع کرد تا این ملاقات با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

پرسپولیس با این تساوی 11 امتیازی شد تا در رده دهم جدول باقی بماند. سپاهان نیز 15 امتیازی شد تا به رده پنجم جدول صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1546

به "توقف پرسپولیس برابر سپاهان، سرخپوشان از جایشان تکان نخوردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف پرسپولیس برابر سپاهان، سرخپوشان از جایشان تکان نخوردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید