توکلیان: برخی کشتی گیران نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد رده های پایه با اشاره به این که برخی از کشتی گیران ما نتوانستند در رقابت های جهانی جوانان، گفت: باید در مباحث فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پر رنگ تر کار کنیم.

توکلیان: برخی کشتی گیران نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند

امیر توکلیان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد تیم ملی کشتی جوانان ایران در رقابت های دنیای اسلواکی که با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و عنوان سومی تیمی همراه بود، اظهار کرد: تمامی 10 کشتی گیر تیم ملی جوانان برای نخستین بار بود که در رقابت های دنیای کشتی می گرفتند. برخی از نفرات نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و قابلیت های خودشان را نشان دهند. پیش بینی کادر فنی در برخی از اوزان مطابق با انتظارات برآورده نشد و تعدادی از کشتی گیران ما به خاطر اشتباه های فردی و مسائل فنی شکست خوردند.

مدیر تیم های ملی رده پایه کشتی آزاد ایران، با اشاره به تکرار عنوان سومی جوانان آزادکاران ایران در رقابت های دنیای، خاطر نشان کرد: به اعتقاد من همین که در کورس قهرمانی حضور داشتیم و حتی می توانستیم عنوان دومی دنیا را به دست بیاوریم یک حسن است. ما باید نگاه مان را به مسائل و مسائل فنی کشتی گیران بهتر کنیم و بر روی ارتقای فنی آزادکاران تمرکز داشته باشیم تا ان شاء الله کشتی گیران خوبی را به رده بزرگسالان بفرستیم.

وی خاطر نشان کرد: پیش از حضور در این رقابت ها این اعتقاد را داشتم که باید حداقل سه مدال طلا می گرفتیم ، اما برخی از کشتی گیران ما نتوانستند آن طور که در تمرینات بودند ظاهر شوند و قابلیت خودشان را نشان دهند.

توکلیان در پاسخ به این سوال که ایراد کار تیم ملی را در چه می بیند، گفت: همانطور که گفتم باید در مباحث فنی و برطرف ایرادات کشتی گیران خیلی پر رنگ تر کار کنیم. البته با توجه به این که سال جاری نوجوانانی به تیم ملی جوانان ملحق می شوند که نتایج خوبی را کسب نموده اند و مدال های دنیای گرفته اند مطمئن باشید که سال بعد عملکرد به مراتب بهتری را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 90

به "توکلیان: برخی کشتی گیران نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلیان: برخی کشتی گیران نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید