جباری: زشت ترین لیگ جهان را داریم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: ضعف مدیریتی در خیلی از ارگان ها و سازمان های ما وجود دارد که فوتبال هم یکی از آن ها است.

جباری: زشت ترین لیگ جهان را داریم

مجتبی جباری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در تبادل نظر با ، در مورد حواشی و مسائل اخیر فوتبال ایران گفت: دلیل اصلی مسائل و حواشی در فوتبال ایران ضعف مدیریت است و در هر جایی که نگاه کنیم این ضعف وجود دارد. این هم از سایر موارد مستثنی نیست. ما در خیلی از جا ها این مشکل را داریم و مشکل ضعف مدیریتی در خیلی از ارگان ها و سازمان های ما وجود دارد که فوتبال هم یکی از آن ها است؛ و اگر که این مسائل رفع بگردد و بتوانیم مدیر لایق پیدا کنیم که اختیار عمل داشته باشد همه مسائل حل می شوند.

جباری اضافه کرد: مدیر لایق می تواند مدیر یک باشگاه، فدراسیون، وزیر ورزش و ... باشد و همه این ها دست به دست هم می دهند که فوتبال برخلاف اینکه هر جای جهان زیبا می گردد و همه از زیبایی اش لذت می برند، اینجا فقط حاشیه باشد. فضای فوتبال در حال مسموم شدن است و این مسمومیت با سرعت در حال گسترش است که مثل سایر جا های دیگر هیچکس مسئول فضای حاکم بر فوتبال نیست.

بازیکن سابق استقلال در مورد اعتراضات اخیر بازیکنان نسبت به قضاوت های داوران نیز گفت: بازیکنان به هوای اینکه بتوانند سوت های بعدی داور را برگردانند اعتراض می نمایند. ما واقعا زشت ترین لیگ جهان را داریم بخاطر اینکه یک پنالتی که گرفته 5 یا 6 دقیقه بعد پنالتی زن پنالتی را می زند، چون همه بازیکنان باید به داور اعتراض نمایند و بعد نوبت مربیان می گردد تا بعد از 5 یا 6 دقیقه یک پنالتی زده گردد.

بازیکن سابق تیم استقلال در واکنش به این سوال که چه کسی می تواند به این وضعیت سامان بدهد گفت: من نمی توانم وظایف را شرح دهم، اما مدیران و مسئولان وظیفه دارند جلوی این اتفاقات را بگیرند، زیرا وقتی این مسائل بزرگتر گردد شخصی مانند رئیس فدراسیون باید به آن ورود کند و جلوی آن را بگیرد.

او در مورد حمایت فدراسیون فوتبال از داوران نیز توضیح داد: فدراسیون باید از داوران حمایت کند، زیرا وضعیت اعتراضات نسبت به داوری ها در حال بدتر شدن است و هواداران و باشگاه ها فشار زیادی به داوران می آورند.

او توضیح داد: مدیریت باید به شکلی باشد که تماشاگران در یک محیط با نشاط و با کیفیت بازی را دنبال نمایند و بازیکنان هم تمرکزشان را روی مسابقه بگذارند.

مجتبی جباری گفت: به طور کلی در بحث مدیریت با یک فاجعه رو به رو هستیم و فکر می کنم هر مدیری که صحبت های من را بشنود با خود می گوید که این بحث ها درست است و ضعف مدیریتی مشکل ورزش ما است، اما کسی خودش را مخاطب حرف ها و نقدها قرار نمی دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 233

به "جباری: زشت ترین لیگ جهان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: زشت ترین لیگ جهان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید