حرف آخر فدراسیون فوتبال؛ مربی ایرانی راهنمایی تیم ملی را برعهده می گیرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سخنگوی فدراسیون فوتبال بیان کرد که سرمربی بعدی تیم ملی از میان گزینه های ایرانی است و تا هفته آینده تعیین می گردد.

حرف آخر فدراسیون فوتبال؛ مربی ایرانی راهنمایی تیم ملی را برعهده می گیرد

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی به جمع بندی نهایی رسیده و طبق گفته امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال به زودی یک نفر از میان مربیان ایرانی به عنوان سرمربی معرفی می گردد.

پیش از این صحبت های زیادی در مورد ایرانی یا خارجی بودن سرمربی تیم ملی مطرح شده بود که تناقض گویی میان مسئولان فدراسیون فوتبال، سردرگمی را بیشتر کرد. با این حال سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام نمود که تا هفته آینده سرمربی تیم ملی از میان مربیان شایسته ایرانی معرفی خواهد شد.

علوی به مذاکره با علی دایی و امیر قلعه نویی اشاره نمود و در مورد اینکه آیا قرار است سرمربی تیم ملی همزمان در باشگاه فعلی اش نیز فعال باشد که منظور از این سؤال اشاره به امیر قلعه نویی بود، گفت: این سؤال اشاره به یک گزینه خاص است و اگر درباره این مسئله صحبت کنم جزئیات بیشتری گفته شده و فضا تعیین می گردد.

با این حال طبق آخرین حدس ها گفته می گردد امیر قلعه نویی بیشترین شانس را برای راهنمایی مجدد تیم ملی دارد. او پیش از این در جام ملت های 2007 نیز سرمربی تیم ملی بود که پس از ناکامی در این مسابقات از سمتش برکنار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 919

به "حرف آخر فدراسیون فوتبال؛ مربی ایرانی راهنمایی تیم ملی را برعهده می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف آخر فدراسیون فوتبال؛ مربی ایرانی راهنمایی تیم ملی را برعهده می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید