خبرنگاران استاندار: ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد یک امتیاز ویژه برای لرستان است

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد یک امتیاز مهم به منظور جلب و جذب سرمایه گذار در استان است.

خبرنگاران استاندار: ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد یک امتیاز ویژه برای لرستان است

به گزارش خبرنگاران سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در خرم آباد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : طرح منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد توسط دولت پیشنهاد شده و جز هشت منطقه ویژه اقتصادی کشور است که پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی برای تصویب نهایی در مجمع تشخیص مصلحت نظام واقع شده است.

وی ضمن تبیین اهمیت اجرای این طرح در اقتصاد مردم لرستان در خصوص مکان ایجاد آن گفت: این طرح در محل شرکت پارسیلون و در زمینی آماده با وسعت لازم و زیرساخت های مورد نیاز در نقطه مناسبی از شهر خرم آباد پیش بینی شده و با توجه به موقعیت جغرافیایی، در دسترس بودن حمل و نقل ترکیبی، نزدیک بودن به فرودگاه و راستا آزاد راه خرم آباد -اراک و همچنین دسترسی به راه ریلی در آینده قابلیت تبدیل به بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی را دارد.

استاندار لرستان با اشاره به گستردگی و حجم پروژه به مسائل مشخص مدیر عامل برای مناطق ویژه اقتصادی اشاره کرد و افزود: هم اکنون بانک های ملی ، سپه، صنعت و معدن و شرکت آتیه دماوند سهامداران اصلی این طرح هستند و در حال حاضر نیازمند معرفی ماهیت این طرح تحت عنوان منطقه ویژه اقتصادی بعنوان یک امتیاز ویژه به منظور جلب و جذب سرمایه گذار در استان لرستان هستیم.

قرار است منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در زمین کارخانه پارسیلون سابق ایجاد شود که تصویب نهایی ان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1636

به "خبرنگاران استاندار: ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد یک امتیاز ویژه برای لرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: ایجاد منطقه اقتصادی خرم آباد یک امتیاز ویژه برای لرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید