خبرنگاران 17 پروژه عمران شهری و روستایی در بردخون افتتاح و اجرا شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بوشهر - خبرنگاران - به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روز پنجشنبه 17 پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار115 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش بردخون شهرستان دیر افتتاح و اجراشد.

خبرنگاران 17 پروژه عمران شهری و روستایی در بردخون افتتاح و اجرا شد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق آماده سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین فرماندار دیر گفت: مشارکت مردم و همکاری مسئولان باعث ارائه خدمات مطلوب در این بخش شده است.

کریم علی حسنی اضافه نمود: اراده مسئولان بر پیشرفت و توسعه همه جانبه و برطرف مسائل مردم است.

وی گفت: سال جاری 60 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهوری جهت تکمیل اسکله و موج شکن خورخان بردخون اختصاص یافت که فاز اول آن تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد.

بخشدار بردخون گفت: چمن مصنوعی، بوستان امید، عمران روستایی، بوم گردی، بهسازی شبکه های آبرسانی و برق رسانی، پاسگاه محیط بانی از پروژه های افتتاحی است.

علی اخلاقی اضافه نمود: بوستان روستایی امید، اجرای ورودی شمالی و بهسازی معابر روستایی و جدار سازی عملیات اجرایی آنان آغازشد.

وی اظهارداشت: از دهه فجر سال 98 تا به امروز قریب 25 میلیارد ریال در زمینه عمران و بهسازی روستایی، اجرای طرح های مختلف روستاها، ورزش، گسترش فضای سبز، آب رسانی، محیط زیست و شبکه برق روستایی هزینه شده است.

اخلاقی اضافه نمود: در این مدت شهرداری بیش از 37 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح ها و پروژه ها هزینه نموده و قریب 36 میلیارد ریال نیز توسط دستگاه های دیگر در بخش بردخون هزینه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1212

به "خبرنگاران 17 پروژه عمران شهری و روستایی در بردخون افتتاح و اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 پروژه عمران شهری و روستایی در بردخون افتتاح و اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید