داور با پرسپولیسی ها مهربانانه برخورد می کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: داور با بازیکنان ما بد صحبت می کرد در حالیکه با بازیکنان پرسپولیس مهربانانه برخورد می کرد.

داور با پرسپولیسی ها مهربانانه برخورد می کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری انتها بازی اظهار کرد: در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را به خوبی جبران کردیم به گونه ای که بازی را کاملا در اختیار داشتیم اما حیف که به گل نرسیدیم.

نکونام مطرح کرد: بازیکنان حریف در برابر ما وقت تلف می کردند و گلی هم که در برابر ما به ثمر رساندند؛ روی اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود آنها است چرا که قبل از اعلام پنالتی، خطایی اجرا شده بود. تمام این موارد نشان می دهد حق ما حداقل یک تساوی در این بازی بود.

وی اضافه نمود: داور در حالی برای پرسپولیس پنالتی اظهار داشت که قبل از آن یک خطا را برای ما نگرفت و گرنه بازی متوقف می شد. در این بازی شاهد چند اشتباه داوری بودم که به داور فقط گفتم که بازیکن حریف سر خورد ولی داور با من بحث کرد و در نهایت هم کارت زرد نشان داد.

نکونام ادامه داد: داور با بازیکنان ما بد صحبت می کرد در حالیکه با بازیکنان حریف مهربانانه برخورد می کرد. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد ولی در نیمه دوم آنها به سمت وقت کشی پیش رفتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران که گفت تیم فولاد برنامه ای برای این بازی نداشت و فقط رو ارسال توپ های بلند کار می کرد، بیان نمود: شما سئوال نکردید که من پاسخ بدهم.

نکونام در خصوص برنامه تیمش برای این بازی اظها کرد: صابر حردانی و محمد آبشک دو هافبک ما در این بازی چند بار نفوذ کردند و قاسمی نژاد هم از کناره ها ارسال می کرد و اینگونه نبود که ما برنامه ای برای این بازی نداشتیم ولی در برابر تیمی که بسته بازی می نماید، به دست آوردن موقعیت سخت است.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد وینگرهای فولاد در این بازی ضعیف ظاهر شدند نیز گفت: این مسئله را قبول دارم. برای نمونه سیف اللهی در نیمه اول یک سری اشتباهات داشت. بعد از آن پنالتی هم تمرکز خود و هم اعتماد به نفس خود را از دست داد به همین دلیل در نیمه دوم به سرعت حردانی را به جایش وارد زمین کردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: قاسمی نژاد در این بازی پشت مهاجم بازی می کرد ولی ویژگی بازی او رفتن به کناره ها است. واقعیت این است که ما در این زمینه با مشکل روبرو هستیم به همین دلیل عقیده دارم فولاد احتیاج به تقویت دارد و باید در نیم فصل دوم خود را تقویت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 643

به "داور با پرسپولیسی ها مهربانانه برخورد می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور با پرسپولیسی ها مهربانانه برخورد می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید