دایی: اگر پول نگرفتن نشانه تعصب است بازیکنان پرسپولیس نباید پول بگیرند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران ، علی دایی سرمربی سایپا که این روزها یکی از شاکیان اصلی و بزرگ پرسپولیس به حساب می آید، معتقد است اگر پول نگرفتن نشانه تعصب است بازیکنان پرسپولیس هم نباید پول می گرفتند. دایی که بارها با وعده و وعیدهای پوچ روبرو گردیده، این بار به صورت جدی پیگیر مطالباتش از باشگاه پرسپولیس است. سرمربی سایپا در مورد این مساله، شرایط سایپا، مهدی ترابی و... صحبت های جالبی دارد.

دایی: اگر پول نگرفتن نشانه تعصب است بازیکنان پرسپولیس نباید پول بگیرند

* در چند روز گذشته و بعد از اینکه شما باز هم اعلام کردید دنبال طلب تان از باشگاه پرسپولیس هستید خیلی ها به شما انتقاد کردند و حتی به شما هم حمله شد.

من به این چیزها کاری ندارم. من چهار سال است که از پرسپولیس جدا شدم چرا کاری کردند که وضعیت به اینجا برسد؟ من کاری به حرف این و آن ندارم، هر کسی هر چیزی که دوست دارد بگوید. چهار سال است چیزهایی دیدم که احتیاجی نیست آنها را بگویم. این پول حق طبیعی من است هیچ احدی نمی تواند بگوید حقم نیست.

* خیلی ها اعتقاد دارند شما می توانید از حق تان بگذرید.

یک بار گذشت کنم، دو بار گذشت کنم، سه بار گذشت کنم، نمی شود که فقط ما گذشت کنیم. وقتی در این چند سال آقایان من را دواندند و قرار گذاشتند و به حرف شان عمل نکردند چرا کسی حرف نزد؟ آقایان گِره ای که با فوت کردن باز می شد را کاری کردند که الان دیگر با دندان هم بازی نمی شود. حالا هم خودشان بیایند و پاسخگو باشند و من را هم دخالت ندهند. وقتی سیستم مدیریتی ایراد داشته باشد همین می شود.

* برخی ها در این چند روز گفتند شما به پرسپولیس تعصب ندارید و نباید دنبال طلب تان باشید.

این مسئله چه ربطی به تعصب دارد؟ پس الان بازیکنان پرسپولیس که تعصب دارند نباید پول بگیرند. این حرف ها خنده دار است. وقتی قراردادی امضا گردیده باید حق و حقوقم را بدهند. در تمام این سال ها آقایان همه جا محکوم شدند. همان اول می توانستند مصالحه نمایند اما می خواستند با این کارها من را اذیت نمایند. این رفتارها به غیر از اذیت کردن من چه دلیلی می تواند داشته باشد؟ ارزش پول از چهار سال پیش تا الان یک دهم گردیده، همه اینها را بگذارید کنار هم ببینید چه خبر است.

* از این مساله بگذریم، مهدی ترابی نسبت به سال قبل افت داشته، دلیل این مساله را در چه می دانید؟

به نظر من این مساله طبیعی است، هر فوتبالیستی دوران افت دارد. مهدی هم پسر خوبی است و هم بازیکن بزرگی. ما به توانایی های ترابی اعتقاد داریم و می دانیم او به شرایط خوبش برمی شود. ترابی در یک سال و اندی که من در سایپا هستم خیلی برای تیم زحمت کشیده و جزو بهترین ها بوده. خودم فوتبالیست بودم و می دانم این افت ها طبیعی است.

* خیلی ها اعتقاد دارند افت ترابی شاید به خاطر پرسپولیس و حضور در این تیم است، شما این مساله را قبول دارید؟

اصلا و ابدا این موضوع را قبول ندارم. ترابی بسیار باوجدان و باشرف است. اصلا به این چیزها فکر هم نمی کنم. ترابی با تمام وجود برای ما بازی می نماید و هرچه داشته باشد را در زمین می گذارد آن هم در شرایطی که در این چند وقت با وجود جوانی مسائل و حواشی زیادی را هم تحمل نموده.

* در مورد فهرست جدید تیم ملی و حضور یک بازیکن از سایپا در این لیست صحبت کنید، فکر می کنید حضور یک بازیکن از سایپا در اردوی تیم کافی است؟

من به کی روش و انتخاب هایش احترام می گذارم اما مطمئنم تیم ما بیشتر از یک بازیکن می توانست در تیم ملی داشته باشد. ما بازیکنانی داریم که می توانند در جاهایی که تیم ملی احتیاج دارد به تیم ملی یاری نمایند. شاید چون کی روش در این مدت لیگ را ندیده این رخ داده. شاید اگر کی روش لیگ را نگاه کند به نظر من می رسد.

590-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 67

به "دایی: اگر پول نگرفتن نشانه تعصب است بازیکنان پرسپولیس نباید پول بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: اگر پول نگرفتن نشانه تعصب است بازیکنان پرسپولیس نباید پول بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید