درخواست کاخ سفید از قدرت های دنیا : یاری کنید بر چین پیروز شویم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مهر نوشت: مذاکره نماینده ارشد قبلی کاخ سفید گفت: قدرت های جهانی باید با آمریکا همکاری نمایند تا در توافق تجاری با چین پیروز گردد؛ چرا که اقدامات ناعادلانه تجاری چین بر همه آنها تاثیر منفی می گذارد.

درخواست کاخ سفید از قدرت های دنیا : یاری کنید بر چین پیروز شویم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به نقل از سی ان بی سی، سلیت ویلیامز، مذاکره نماینده ارشد قبلی کاخ سفید، به سی ان بی سی گفت: قدرت های جهانی باید با آمریکا همکاری نمایند تا در توافق تجاری با چین پیروز گردد؛ چرا که اقدامات ناعادلانه تجاری چین بر همه آنها تاثیر منفی می گذارد.

وی اضافه نمود: اگر دوستان ما در ژاپن، اتحادیه اروپا، انگلستان و فرانسه خواستار قاطعیت بیشتری در خصوص چین هستند، آنها باید به ایالات متحده یاری نمایند تا به چین فشار آورده و به توافقی تجاری دست پیدا نمایند؛ چراکه شرکت های آنها هم از اقدامات تجاری ناعادلانه مشابهی از سوی چین، رنج می برند.

ویلیامز که در ماه مارس از سمت خود به عنوان معاون رییس انجمن ملی اقتصاد آمریکا استعفا داد، می گوید: در واقع رییس جمهور امانوئل ماکرون با درخواست اصلاح قوانین سازمان تجارت جهانی در اجلاس گروه جی 7ف نگرانی های خود را در خصوص چین ابراز کرد.

وی ادامه داد: آنچه برای توافق تجاری بسیار حیاتی است، یکپارچگی در بین متحدان ماست و این به نفع ژاپن، اروپا و دیگران است که با ما در خصوص این مسائل تجاری همکاری نمایند.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 380

به "درخواست کاخ سفید از قدرت های دنیا : یاری کنید بر چین پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کاخ سفید از قدرت های دنیا : یاری کنید بر چین پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید