دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه، همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، رییس دانشگاه تهران با بیان این که حدود 60 درصد بودجه جاری دانشگاه را دریافت کردیم، گفت: میزان افزایش بودجه این دانشگاه برای سال 1399 حدود 13 درصد خواهد بود و به این ترتیب با افزایش عادی بودجه روبرو هستیم.

دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه، همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

دکتر محمود نیلی احمد آبادی در گفت وگو با خبرنگاران، همچنین از انعقاد قرارداد همکاری دانشگاه تهران با وزارت نفت اطلاع داد و گفت: اخیرا شرکت نفت پروژه بزرگی را به بعضی از دانشگاه ها واگذار نموده که این پروژه مربوط به افزایش برداشت از چاه های نفت کشور است که یکی از این چاه ها به دانشگاه تهران اختصاص داده شده است و دانشگاه های شریف، امیرکبیر و علم و صنعت نیز حوزه های نفتی دیگر را تحویل گرفته اند. دانشگاه تهران در مجموع مطالعات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

وی در ادامه توضیح داد: همکاری مشترک دانشگاه تهران با شرکت نفت در حوزه چاه های نفتی از چهار سال پیش آغاز شده است و این فرایند همچنان ادامه دارد و پروژه چاه نفت آزادگان به دانشگاه تهران اختصاص داده شده است .درخواست کردیم که یک چاه نفت دیگر به ما داده گردد که این درخواست در مرحله آنالیز است.

رییس دانشگاه تهران در مورد آخرین شرایط تخصیص بودجه جاری این دانشگاه گفت: تا به امروز حدود 70 درصد به ما ابلاغ تخصیص داده شده است و رییس سازمان برنامه و بودجه قول همکاری بیشتر داده . اما تا به امروز حدود 60 درصد از این بودجه را دریافت نموده ایم.

دکتر نیلی خاطر نشان کرد: دانشگاه تهران برای سال 1399 با افزایش عادی، بودجه دریافت نموده است و متوسط افزایش بودجه ما حدود 12 درصد بوده است.

رییس دانشگاه تهران همچنین در مورد میزان درآمد ناشی از همکاری با وزارت نفت اظهار کرد: تا به امروز حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان از این طریق به دانشگاه تهران اختصاص پیدا نموده است . علاوه بر این، مبلغی هزینه ارزی به شرکت همراه دانشگاه پرداخت شده و دانشگاه تهران با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز قرارداد بزرگی در حوزه تحول دیجیتال داشته است. امور مربوط به این قرارداد که به لحاظ موضوع کلان است، به اتمام رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 798

به "دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه، همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت 60 درصد بودجه جاری دانشگاه، همکاری مشترک با دو وزارتخانه نفت و ارتباطات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید