دو سناتور آمریکایی دیگر کرونا گرفتند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، با نزدیک شدن به زمان برگزاری جلسه استماع سنا درباره تایید صلاحیت گزینه پیشنهادی برای کرسی دیوان عالی آمریکا، چند سناتور آمریکایی به کووید-19 مبتلا شدند.

دو سناتور آمریکایی دیگر کرونا گرفتند

به نقل از شبکه بی بی سی جهانی، تست کرونای دو عضو جمهوری خواه کمیته قضایی سنای آمریکا مثبت اعلام شد. این شبکه خبری به اسامی این دو عضو سنا اشاره ای نکرد.

بر اساس این گزارش، این امر بر زمانبندی جلسه استماع برای رسیدگی صلاحیت قاضی امی کانی بارت، فرد پیشنهادی دونالد ترامپ برای کرسی دیوان عالی این کشور تاثیر می گذارد و این سوال را مطرح می نماید که آیا ممکن است سناتور های بیشتری به این بیماری مبتلا شده باشند؟

جمهوری خواستار می گویند کمیته قضایی سنا ظرف چند هفته تشکیل جلسه می دهد تا رسیدگی به این موضوع را آغاز کند. دموکرات ها به این تصمیم اعتراض دارند و می گویند اصرار به برگزاری این جلسه، سلامت همه اعضای کنگره را به خطر می اندازد.

پیش از این، بن ولکل، سخنگوی ران جانسون سناتور جمهوری خواه آمریکا، از ابتلای وی به ویروس کرونا خبر داده بود. آدینه پیش نیز ابتلای تام تیلیس و مایک لی، سناتور های آمریکایی، به کرونا اعلام شده بود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1362

به "دو سناتور آمریکایی دیگر کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سناتور آمریکایی دیگر کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید