طراحی های جنجالی خودروساز باواریایی ادامه خواهند یافت! (

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ب ام و واقعاً همه ما را گیج نموده است. این خودروساز آلمانی از نظر طراحی محصولاتش پیغام های متفاوتی را فرستاده است. اول اینکه ب ام و گفت سری 3 و دو مدل M3/M4 احتمالاً تنها محصولات این برند با جلوپنجره عظیم و غول آسا خواهند بود. بعد از آن باواریایی ها گفتند اگر مالکان این خودروها از جلوپنجره های دیگری استفاده نمایند مسئله ای با این قضیه ندارند؛ و نهایتاً آن ها اعتراف کردند جلب نظر همه در بحث طراحی غیرممکن است.

طراحی های جنجالی خودروساز باواریایی ادامه خواهند یافت! (

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد این شرکت کوشش می نماید ما را برای آینده ای که جلوپنجره جدید ب ام و نقش مهمی در زبان طراحی آینده خواهد داشت آماده کند. ظاهراً این کار به گفته مدیر طراحی ب ام و یاری خواهد نمود محصولات آینده شرکت از دیگران متمایز شوند.

Domagoj Dukec مدیر طراحی ب ام و گفته است: اگر می خواهید چیزی بسازید که متمایز باشد باید برجسته و متفاوت باشد. اگر می خواهید به بعضی مصرف کنندگان دست پیدا کنید باید متمایز باشید. جلب نظر همه هدف ما نیست اما باید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

همان گونه که قبلاً گفتیم جلب نظر همه غیرممکن است. آدریان فن هوی دونک نایب رئیس بخش طراحی گروه ب ام و حتی اعتراف نموده بازخوردها می توانند بی رحمانه باشند اما این به معنی تغییر نظر ب ام و نیست.

او می گوید تعارض چیزی عادی است و به این حقیقت مربوط می گردد که باواریایی ها محصولات بسیار پیروزی را در گذشته فراوری نموده اند.

او گفته بود:وقتی محصول قدیمی شما بسیار پیروز است اختلافاتی وجود دارد و این چیزی است که ما می بینیم. اگر بازار شما پیروز باشد و سپس این موضوع تکرار نگردد باید تغییر کنید. به عنوان یک کمپانی شرایط بسیار استرس زایی وجود دارد.

نهایتاً باید گفت طراحان می خواهند خودروهایی بسازند که مشتریان می خواهند بخرند نه اینکه نیازی به آن داشته باشند. طراحان دو گروه اصلی از افراد را شناسایی نموده اند و به دنبال جذب آن ها هستند. به این دو گروه به اصطلاح خالقان ظریف و مجریان رسا می گویند. گروه اول خبرنگاران هستند که خودروهایی با شماره های فرد یعنی سری 3، 5 و 7 را دوست می دارند. گروه دوم خودروهایی مثل M4 جدید و یا X6 را دوست دارند.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1589

به "طراحی های جنجالی خودروساز باواریایی ادامه خواهند یافت! (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی های جنجالی خودروساز باواریایی ادامه خواهند یافت! ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید