علی محمدی: ویسی در پیکان یک تیم جدید ساخت، کرونا باعث شد در لیگ برتر بمانیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تعطیلی مسابقات به دلیل بیماری کرونا نقش مهمی در ماندن ما در لیگ برتر داشت.

علی محمدی: ویسی در پیکان یک تیم جدید ساخت، کرونا باعث شد در لیگ برتر بمانیم

جلال علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط پیکان در فصل گذشته گفت: من معتقدم پیکان در ابتدای فصل گذشته در جذب بازیکن خوب عمل کرد و تیم خوبی بسته شد، اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. یکی از دلایلی که نتیجه نگرفتیم هم این بود که از یک جایی به بعد که در هفته های ششم یا هفتم امتیاز از دست دادیم، تیم دچار استرس شد و اعتمادبه نفس مان را کامل از دست دادیم. این باعث شد که پیکان در چند هفته متوالی شکست بخورد و روحیه جنگندگی در پیکان وجود نداشت.

هافبک تیم فوتبال پیکان ادامه داد: این شرایط برای همه بازیکنان وجود داشت و فرقی هم نداشت چه کسی بازی کند. حتی تغییرات هم در ترکیب داشتیم، ولی نتیجه نمی داد. پیکان اعتمادبه نفس نداشت و شرایط برای همه سخت شده بود و با هر تیمی که بازی داشتیم، آنقدر از لحاظ روحی در شرایط بدی قرار داشتیم که از قبل خودمان را بازنده می دانستیم. در نهایت تغییراتی در کادر فنی ایجاد شد که به پیشرفت تیم کمک کرد.

مهمترین دلیلی که باعث شد در لیگ برتر بمانیم، بیماری کرونا بود که خیلی به ما کمک کرد.، وی با بیان این جمله افزود: تعطیلی لیگ برتر باعث شد تا به خوبی روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و چند بازی محبت آمیز هم انجام دادیم. ما انگار با یک تیم جدید وارد لیگ برتر شدیم و پیکان در 9 بازی آخر از لحاظ بازی و امتیازگیری جزو تیم های پیروز لیگ برتر بود. ما نشان دادیم که پتانسیل فنی خوبی داریم و خدا را شکر که در 9 بازی آخر نتایج خوبی گرفتیم.

علی محمدی در انتها با تمجید از سرمربی این تیم گفت: یکی دیگر از دلایل نتیجه دریافت تیم ما در هفته های آخر وجود عبدالله ویسی بود که در شرایطی سخت به پیکان آمد، زمانی که تیم از لحاظ روحی شرایط بدی داشت. با این حال ایشان خیلی تلاش کرد و یک تیم جدید ساخت. از طرفی مجموعه ایران خودرو و مسئولان باشگاه هم به بازیکنان و کادر فنی انگیزه و روحیه دادند و همه یکدل بودند تا در لیگ برتر بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1315

به "علی محمدی: ویسی در پیکان یک تیم جدید ساخت، کرونا باعث شد در لیگ برتر بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی محمدی: ویسی در پیکان یک تیم جدید ساخت، کرونا باعث شد در لیگ برتر بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید