مقام های نظامی آمریکا و چین در پنتاگون دیدار می نمایند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: مقام های نظامی آمریکا و چین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پنتاگون دیدار و درباره تهدید یک هواپیمای آمریکایی توسط جنگنده چینی گفت وگو خواهند کرد.

مقام های نظامی آمریکا و چین در پنتاگون دیدار می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های نظامی آمریکا و چین روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پنتاگون دیدار و درباره تهدید یک هواپیمای آمریکایی توسط جنگنده چینی گفت وگو خواهند کرد. بنا به گزارش رویترز این گفت وگو برای حل و فصل اختلافات دو کشور پیرامون تهدید یک هوپیمای شناسایی آمریکا توسط یک جنگنده چینی انجام می گردد.

فاکس نیوز روز آدینه گزارش داد یک فروند جنگنده چینی با پرواز در کنار هواپیمای شناسایی پی 8 نیروی دریایی آمریکا در نزدیکی ژاپن این هواپیما را تهدید نموده است.

بر اساس این گزارش مقام های رسمی آمریکایی مطلع به این اتفاق اعلام کردند: هواپیمای پی 8 نیروی دریایی آمریکا که یک هواپیمای جدید ضد زیردریایی است روز دوشنبه در حال اجرا ماموریت شناسایی در سواحل چین در دریای شرقی چین بوده است که این رخ داده است.

مقام های دفاعی اعلام کردند: جنگنده چینی سوخو 27 به فاصله نزدیکی از هواپیمای شناسایی آمریکا رسیده و اقدام خطرناکی را انجام داده که به معنای تهدید این هواپیما بوده است.

این دومین تهدید هواپیمای شناسایی آمریکایی در امسال به شمار می رود. در ماه آوریل نیز یک فروند جنگنده سوخو 27 روسیه نیز در شمال آب های ژاپن به فاصله نزدیکی از یک فروند هواپیمای آمریکایی رسید و ماموریت رهگیری و تعقیب خطرناکی را انجام داده است.

جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت که آمریکا به وسیله کانال های دیپلماتیک اعتراض خود را به چین اعلام نموده است.

م.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 577

به "مقام های نظامی آمریکا و چین در پنتاگون دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام های نظامی آمریکا و چین در پنتاگون دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید