مهلت ثبت نام برای تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف اعلام شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دانشجویان تا پیش از شروع نیم سال سوم تحصیل خود فرصت دارند نسبت به ثبت نام برای تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام برای تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان کارشناسی ورودی 98 بر اساس آیین نامه وزارت علوم تنها تا پیش از شروع نیم سال سوم تحصیل خود یعنی تا پیش از شروع سال تحصیلی 1400-1399 برای درخواست تحصیل همزمان در دو رشته فرصت دارند.

واجدین شرایط بر اساس آیین نامه وزارت علوم عبارت اند از رتبه های برتر کنکور و دارندگان مدال طلای کشوری المپیاد که از نظر معدل جزو 10 درصد برتر دانشکده خود باشند.

دانشجویان علاقه مند و واجد شرایط می توانند برای ثبت درخواست خود به دفتر استعداد های درخشان دانشگاه مراجعه نموده، یا درخواست خود را به وسیله ایمیل به نشانی [email protected] ارسال نمایند.

گفتنی است؛ مهلت ثبت درخواست برای دانشجویان ورودی 97 و همچنین 95 و ماقبل به خاتمه رسیده است. با این حال دانشجویان ورودی 96 بر اساس قوانین قبلی وزارت علوم همچنان می توانند در صورت احراز شرایطی نظیر معدل کل بالاتر از 17 تا پیش از شروع سال تحصیلی 1400-1399 ثبت درخواست نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1297

به "مهلت ثبت نام برای تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام برای تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه شریف اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید