موسوی: با رضاوند در تمرینات استقلال شرکت می کردیم، هیچ جا خانه خودمان نمی گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که چند سال پیش به همراه آرش رضاوند در تمرینات تیم استقلال شرکت نموده است.

موسوی: با رضاوند در تمرینات استقلال شرکت می کردیم، هیچ جا خانه خودمان نمی گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید احمد موسوی مدافع - هافبک 28 ساله پیشین تیم های گل گهر، تراکتور، ماشین سازی تبریز و ... بامداد امروز (پنجشنبه) با عقد قراردادی دو ساله، به استقلال پیوست.

وی در این باره گفت: من محصول آموزشگاه استقلال هستم و در سال 91 هم در امیدهای استقلال با آرش رضاوند همبازی بودم و در تمرینات بزرگسالان استقلال در آن فصل با هم شرکت می کردیم. از پیوستن دوباره به استقلال بسیار خوشحالم. گذر زمان و خواست خدا بود که به خانه خود برگشتم.

مدافع تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: رفتن و برگشتن من به استقلال مثل یک سفر طولانی بود که حالا به خانه برگشتم. روزهایی که در آموزشگاه بودم، آرزو داشتم روزی در تیم بزرگسالان بازی کنم و الان اینجا هستم تا برای طرفداران عزیز کوشش کنم. از قدیم هم گفته اند که هیچ کجا خانه خود آدم نمی گردد. من آمده ام که به استقلال در جهت موفقیت برای سال بعد یاری نموده و ان شاءالله بتوانم این کار را بکنم. من هم کوشش می کنم نقش هرچند کوچکی در موفقیت استقلال در فصل بعد داشته باشم و در نهایت دل طرفداران استقلال را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1282

به "موسوی: با رضاوند در تمرینات استقلال شرکت می کردیم، هیچ جا خانه خودمان نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: با رضاوند در تمرینات استقلال شرکت می کردیم، هیچ جا خانه خودمان نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید