نساجی آبی ترین تیم قرمز، دوئل خانگی استقلالی ها در هفته بیست و ششم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی 2 بر صفر برابر صنعت نفت در آبادان، در هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است. تیمی که بعد از به خدمت دریافت محمود فکری به عنوان سرمربی کاملا متحول شد و حالا به تیمی سخت کوش و قابل احترامی بدل شده که به خوبی از حریفانش امتیاز می گیرد.

نساجی آبی ترین تیم قرمز، دوئل خانگی استقلالی ها در هفته بیست و ششم

تیم سرخ پوش نساجی که امروز آبی ترین نیمکت لیگ را در اختیار دارد، حریفی جدی و سخت گیر برای استقلال در هفته بیست و ششم به حساب می آید. هدایت قائمشهری ها را امروز مردی بر عهده دارد که رکورددار تعداد بازی در استقلال بوده و یکی از اسطوره های تاریخ این باشگاه به حساب می آید.

در کنار محمود فکری، صمد مرفاوی یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال و فردی که سالها به عنوا سرمربی و دستیار روی نیمکت این تیم نشسته و این زوج را مردانی مثل سیروس دین محمدی، حنیف عمران زاده که از با سابقه ترین استقلالی ها هستند همراهی می کنند. این همه موجودیت آبی نیمکت سرخ ها نیست و این تیم را یک مربی - آنالیزور استقلالی به اسم احمد فیض کریملو همراهی می کند.

مدیریت این باشگاه بر عهده علی امیری، یکی از مدیران گذشته استقلال است که امروز نقش مدیرعامل را به بهترین شکل در تیم نساجی ایفا می کند و نشان داده در عین جوانی از مدیران باتجربه فوتبال به حساب می آید و اگر مالک این باشگاه رضا حدادیان را هم از استقلالی های قدیمی بدانیم، مشاهده می شود شالوده سرخ ترین تیم شمال کشور به رنگ آبی پررنگ است و این تیم آبی پررنگ در هفته بیست و ششم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی باید با آبی پوشان تهران دیدار نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1246

به "نساجی آبی ترین تیم قرمز، دوئل خانگی استقلالی ها در هفته بیست و ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی آبی ترین تیم قرمز، دوئل خانگی استقلالی ها در هفته بیست و ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید