پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد و امیدوارم این فرایند را در بازی های بعدی هم ادامه بدهم.

پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد

حامد پاکدل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین سازی و اینکه آنها در هفته پنجم اولین برد را در لیگ برتر به دست آوردند، گفت: خوشحالم که به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کردیم، هر چند که باید در هفته های قبل بیشتر امتیاز می گرفتیم. البته ما در شروع لیگ و قبل از بازی با نساجی مشکلاتی داشتیم و تیم اصلا برای آن بازی آمده نبود، ولی در ادامه شرایط تیم هفته به هفته بهتر شد و بازیکنان جدید هم توانستند برای آلومینیوم بازی کنند.

وی ادامه داد: وقتی تیمی تازه به لیگ برتر می آید نیاز به زمان دارد و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم. خوشبختانه شرایط روحی و فنی بازیکنان بازی به بازی بهتر شد، در ضمنً شرایط مدیریتی تیم هم خوب شد و حالا تیمی هستیم که نسبت به هفته های گذشته شرایط بهتری داریم.

پاکدل که در این بازی دو گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند، در این خصوص شرح داد: من بعد از بازی با نساجی کرونا گرفتم و شرایط سختی داشتم، ولی خوشحالم که شرایط بازی را پیدا کردم. از طرفی خوشحالم که اولین گل آلومینیوم را در تاریخ لیگ برتر به ثمر رساندم، من این دو گل را به پدر و مادرم تقدیم می کنم و امیدوارم این فرایند را در بازی های بعدی هم ادامه بدهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1503

به "پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: خوشحالم که اولین گل آلومینیوم در لیگ برتر به نام من ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید