اتاوا در معرض خطر آسیب های حاصل از وقوع سیلاب

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، در پی بارندگی های شدید در کانادا هزاران خانه دچار آب گرفتگی شده و بسیاری مردم خانه های خود را تخلیه نموده و در اتاوا حالت اضطراری اعلام شده است.

اتاوا در معرض خطر آسیب های حاصل از وقوع سیلاب

برای دریافت خدمات تور ارزان کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس شاو آلمان، هزاران خانه در کانادا در اثر وقوع سیل دچار آّب گرفتگی شده و بسیاری از مردم به نقاط امن منتقل شدند.

بعد از وقوع باران های شدید در این کشور در بعضی مناطق این کشور سیلاب شدید به وقوع پیوسته و همچنین اتاوا، پایتخت کانادا هم در معرض تهدید قرار گرفته است.

حدود 400 نیروی امنیتی مامور شده اند که پایتخت کانادا را در برابر وقوع سیل محافظت نمایند. قرار است کیسه های شن و ماسه پر شده و سیل بند ساخته گردد. مقامات این کشور نگرانند که سطح آب رودخانه اتاوا از دو سال پیش هم که به وقوع سیل انجامید بالاتر بیاید.

بعضی مسئولین محیط زیست کانادا دگرگونی های آب و هوایی را به عنوان دلیلی برای وقوع این گونه سیلاب ها ارزیابی نموده اند.

از روز پنج شنبه شرایط استثنایی در اتاوا حاکم شده تا اقدامات یاریی بهتر بتواند انجام گردد. در استان کبک کانادا بیش از 3 هزار خانه زیر آب قرار گرفته اند.

شهردار شهر اتاوا در پیامی توییتری از دولت استانی انتاریو و ارتش کانادا درخواست یاری نموده و هشدار داد: در حال حاضر حجم سیلاب های پیش بینی شده، بیش از سطوح قابل توجهی است که در سال 2017 میلادی منجر به آسیب دیدن ساختمان های بسیاری در شهر اتاوا شده بود.

یش بینی بارندگی های شدیدتر و تدوام آن ها، نگرانی ها را نسبت به خطر شکسته شدن سد برق آبی بِل فالز در بخش های غربی کبک به دلیل بالا آمدن سطح آب افزایش داده است و از همین رو 250 نفر از خانه هایشان در اطراف این سد تخلیه شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 286

به "اتاوا در معرض خطر آسیب های حاصل از وقوع سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاوا در معرض خطر آسیب های حاصل از وقوع سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید