پیروزی بایدن منجر به چاپ دلار و حباب بازار سهام می گردد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، پیتر شیف، کارگزار حرفه ای وال استریت معتقد است پیروزی کاندیدای دموکرات، جو بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا خبر بدی برای بازارهای سهام و کل اقتصاد آمریکا خواهد بود.

پیروزی بایدن منجر به چاپ دلار و حباب بازار سهام می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

او گفت: پیروزی بایدن به معنای یک اقتصاد خیلی ضعیف تر خواهد بود که فدرال رزرو را مجبور خواهد نمود بسته یاری اقتصادی جدیدی ارائه کند.

پیتر شیف که مدیرعامل شرکت یوروپاسیفیک هم هست می گوید: بنابراین در دولت بایدن در مقایسه با دولت ترامپ تورم به شدت افزایش خواهد یافت و چاپ دلار خیلی خیلی بیشتر خواهد شد که این می تواند حباب بازار سهام را از این عظیم تر کند.

شیف افزود: افزایش اقتصادیات بر شرکت ها که توسط نامزد دموکرات ها وعده داده شده است تنها شرایط را وخیم تر خواهد نمود. او شرح داد که افزایش نرخ بدهی به طور ساده به معنای کاهش ارزش شرکت ها و سهام آنها است، بنابر این شرایط بازار سهام از این هم حبابی تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1327

به "پیروزی بایدن منجر به چاپ دلار و حباب بازار سهام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بایدن منجر به چاپ دلار و حباب بازار سهام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید