پیروزی مقتدرانه یوونتوس با شلیک های مرگبار پوگبا ، لاتزیو متوقف شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران : هفته بیست ویکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایتالیا با پیروزی قاطعانه مدافع عنوان قهرمانی و توقف لاتزیو شروع شد.

پیروزی مقتدرانه یوونتوس با شلیک های مرگبار پوگبا ، لاتزیو متوقف شد

به گزارش خبرنگاران ، هفته بیست ویکم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های ایتالیا موسوم به سری A، شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو دیدار شروع شد که در مهمترین بازی یوونتوس، قهرمان فصل گذشته با چهار گل میهمان خود اودینزه را درهم کوبید. در این بازی بانوی پیر تا دقیقه 41 طرفداران خود را در انتظار گل گذاشت و آن زمان بود که پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم با شلیکی مرگبار از بیرون محوطه جریمه توپ را به سقف دروازه اودینزه چسباند و یووه را پیش انداخت.

او دقیقه 66 این کار را دوباره تکرار کرد تا گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. میرکو ووچینیچ در دقیقه 72 گل سوم را زد و 10 دقیقه به خاتمه بازی هم الساندرو ماتری تیر خلاص را به قلب مردان گویدولین شلیک کرد. یوونتوس با سه امتیاز این بازی 48 امتیازی شد تا حاشیه امنیتش در صدر جدول را به پنج امتیاز افزایش دهد.

در بازی دیگر که پیش از جدال یوونتوس و اودینزه برگزار شده بود لاتزیو به خانه پالرمو رفت و در خاتمه با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد. برای پالرموی میزبان آروالو ریوس در دقیقه 70 و پائولو دیابالا در دقیقه 71 گلزنی کردند و گل های لاتزیو را هم سرجیو فلوکاری در دقیقه 10 و هرنانس در دقیقه 84 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. آبی پوشان شهر رم با یک امتیاز این تساوی 43 امتیاز شدند و جای ناپولی که امشب میهمان فیورنتیناست را در رده دوم جدول رده بندی گرفتند.

هفته بیست ویکم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های امشب با برگزاری هشت دیدار به خاتمه می رسد که برنامه این دیدارها به توضیح زیر است:

میلان - بولونیا

کیه وو - پارما

آتالانتا - کالیاری

جنوا - کاتانیا

پسکارا - تورینو

سیه نا - سمپدوریا

رم - اینتر

در جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری A باشگاههای ایتالیا تیم های یوونتوس، لاتزیو و ناپولی به ترتیب با 48، 43 و 42 امتیاز اول تا سوم هستند.

در زیر فیلم پیروزی یوونتوس برابر اودینزه و گل های تماشایی پوگبا را تماشا می کنید.

پیروزی یوونتوس برابر اودینزه

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 453

به "پیروزی مقتدرانه یوونتوس با شلیک های مرگبار پوگبا ، لاتزیو متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مقتدرانه یوونتوس با شلیک های مرگبار پوگبا ، لاتزیو متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید