پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/خراسان شمالی در بعد از ظهر دومین روز برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، دور مقدماتی کشتی پهلوانی برگزار گردید.

پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

در این دور از رقابت ها نمایندگان جمهوری اسلامی ایران توانستند حریفان خود را در اوزان 70، 90 و مثبت 90 کیلوگرم شکست دهند.

طی فردا صبح در وزن 60 کیلوگرم کشورهای ایران با اندونزی، و افغانستان با بنگلادش، در وزن 70 کیلوگرم کشورهای بنگلادش با آذربایجان و ایران با عراق و در وزن 80 کیلوگرم ایران و آذربایجان به رقابت خواهند پرداخت.

در وزن 90 کیلوگرم نیز بنگلاش با قزاقستان و ایران با افغانستان و در وزن مثبت 90 کیلوگرم اوکراین با کامرون و همچنین ایران با آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طی این رقابت ها تیم های برنده به فینال مسابقات راه پیدا می نمایند و تیم های بازنده نیز برای مقام سوم و چهارمی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در سرانجام این رقابت ها مراسم اهدای جوایز برای ورزش های زورخانه ای برای رشته های تیمی و فردی نیز برگزار گردید که کشور ایران در این دور از رقابت ها در کسوی نخست نهاده شد، تیم ملی زورخانه ای عراق مقام دوم را کسب کرد و کشورهای آذربایجان و افغانستان به صورت مشترک در صندلی سوم نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 793

به "پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نمایندگان ایران در دور مقدماتی کشتی پهلوانی مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید