کرونا جان کودک 6 روزه را در بوشهر گرفت

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 278 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

کرونا جان کودک 6 روزه را در بوشهر گرفت

به گزارش ایلنا، سعید کشمیری با اعلام این خبر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 43 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 164 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 41 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 17 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه 5 نفر از همشهریان عزیزمان روز آدینه فوت شده اند که تست کرونای همه آن ها مثبت اعلام شده و یک نوزاد دختر 6 روزه و 4 نفر دیگر در رده سنی 71 تا 89 سال هستند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 52 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند اضافه کرد: از این تعداد در حال حاضر 19 مورد از آن ها با یاری دستگاه نفس می کشند.

دبیر ستاد کرونا در استان گفت: شهرستان های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان و تنگستان در شرایط قرمز قرار دارند و دیگر شهرستان ها در شرایط هشدار هستند.

*عکس تزئینی است

منبع: فرارو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1308

به "کرونا جان کودک 6 روزه را در بوشهر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان کودک 6 روزه را در بوشهر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید