کرونا، کتابخانه های عمومی اصفهان را تعطیل کرد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی اصفهان از تعطیلی همه کتابخانه های استان در راستای پویش مبارزه با کرونا اطلاع داد.

کرونا، کتابخانه های عمومی اصفهان را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، امیر هلاکویی اضافه کرد: بر این اساس تمامی کتابخانه هایی استان تا خاتمه سال و تا زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

وی گفت: در مدت 2 هفته گذشته تمامی کتابخانه های عمومی اصفهان با همکاری مرکز بهداشت و فرمانداری ها برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا 2 بار ضدعفونی شد.

هلاکویی با اشاره به تمهیدات بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا اظهار کرد: همچنین کتاب های برگشتی به مدت یک هفته تا 10 روز در مکان های مخصوصی نگهداری می گردد و بعد از گذشت این بازه زمانی که طول عمر این ویروس است به قفسه ها بازگردانده می گردد.

وی به برنامه های اطلاع رسانی این اداره کل در قالب پخش پوستر، فیلم و شیوه های مختلف دیگر با موضوع کرونا اشاره نمود و گفت: بر این اساس در مدت تعطیلی کتابخانه ها تمامی همکاران موظف به ارائه برنامه هایی مانند نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی با موضوع راهکارهای مقابله با کرونا در فضای مجازی هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 924

به "کرونا، کتابخانه های عمومی اصفهان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، کتابخانه های عمومی اصفهان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید