کری خوانی عجیب آقای دکتر! شأن مدیر پرسپولیس کجاست؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کری خوانی در بین طرفداران فوتبال امری رایج است که باعث جذابیت این ورزش می گردد، اما همین کری خوانی وقتی وارد حیطه مدیریتی گردد، دیگر فقط جذابیت ندارد و باعث ایجاد تنش می گردد. با این حال ابراهیم شکوری که به صورت ویدیویی با یک برنامه تلویزیونی مصاحبه می کرد، درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، مطرح نمود: طرفداران پرسپولیس دیگر با نایب قهرمانی آسیا راضی نمی شوند این درحالی است که بعضی تیم ها به حضور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا افتخار می نمایند. همین اظهارات آنقدر سبک و به دور از شأن مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود حتی علیرضا منصوریان (دیگر میهمان برنامه) هم به آن اشاره نمود و گفت که این اظهارات باید بین بچه ها باشد نه یک مدیر!

کری خوانی عجیب آقای دکتر! شأن مدیر پرسپولیس کجاست؟

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

ابراهیم شکوری که او را باشگاه پرسپولیس با عنوان دکتر خطاب می نمایند، به تازگی پست معاون اجرایی باشگاه را در اختیار گرفته و کوشش نموده برای موفقیت این باشگاه قدم بردارد، اما این مدیر که بادی به غبغب می دهد با کری خوانی، نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را افتخاری برای خود می داند، هنوز درک ننموده که تیم مدیریتی جدید هیچ نقشی در صعود تیم به فینال نداشته و تنها دیداری که تحت مدیریت آن ها در آسیا بوده هم، به شکست ختم شده است.

آقای دکتر پرسپولیس که در مصاحبه تلویزیونی خود به خوبی سعی می نماید خود را به محبوب طرفداران بدل کند، ای کاش این روز ها بیشتر به امور جاری باشگاه می پرداخت تا حواشی از تیمش دور گردد نه اینکه با کری خوانی عجیب خود، حاشیه عظیم برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کند. این مدیر بار ها اعلام نموده هدف مدیران باشگاه ایجاد آرامش است، اما رفتار های عجیب او نشان می دهد که حرف با عمل فاصله زیادی دارد.

باشگاه پرسپولیس به واسطه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قرار است پاداش خوبی دریافت کند، اما قرص هایی که پیش از این به واسطه این پاداش از سوی پرسپولیس دریافت شده و پرونده کالدرون و بودیمیر نشان می دهد قرار نیست مبلغ قابل توجهی در حساب باشگاه باقی بماند. در این شرایط که پرسپولیس فقط 10 درصد مطالبات اعضای تیم را پرداخت نموده، آیا بهتر نیست آقای دکتر پرسپولیس به جای کری خوانی به فکر یاری به تامین منابع اقتصادی لازم برای باشگاه باشد و بعد از برداشتن چند قدم برای باشگاه و تاثیر روی موفقیت ها، آغاز به کری خوانی کند؟

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1521

به "کری خوانی عجیب آقای دکتر! شأن مدیر پرسپولیس کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی عجیب آقای دکتر! شأن مدیر پرسپولیس کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید