کشف بیش از 117 کیلوگرم هروئین پودری در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و تهران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی 117 کیلو و 600 گرم هروئین پودری در تهرانسر پایتخت کشف شد.

کشف بیش از 117 کیلوگرم هروئین پودری در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و تهران

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

سردار مجید شجاع، امروز یکشنبه 17 آذر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی دریافت کردند که یک سواری تیبا حامل مواد مخدر به سمت پایتخت در حرکت است که بلافاصله موضوع آنالیز و مشخصات خودرو به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اعلام شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان نمود: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خودروی تیبا را در تهرانسر شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 117 کیلو و 600 گرم هروئین پودری کشف شد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، شجاع با اشاره به دستگیری راننده خودرو، اعلام کرد: متهم دستگیر شده به همراه خودرو و مواد کشف شده جهت آنالیز بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 709

به "کشف بیش از 117 کیلوگرم هروئین پودری در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 117 کیلوگرم هروئین پودری در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید