طراحی ویلاهای کوچک: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک باغ موزه قصر

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، آیین افتتاح نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک در باغ موزه قصر با حضور مسئولین میراث فرهنگی استان تهران، کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم) و شهرداری تهران روز پنجشنبه، 29 بهمن ماه در این مجموعه برگزار گردید. با خبرنگاران همراه باشید.

طراحی ویلاهای کوچک: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک باغ موزه قصر

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در ابتدای این مراسم حسین هوشیار مدیر باغ موزه قصر با اشاره به برنامه های برگزار شده در باغ موزه قصر در 10 ماه اخیر، گفت:

در این مدت باغ موزه قصر علاوه بر برگزاری ویژه برنامه هایی نظیر جشنواره طهران در قصر، احرام سرخ، جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان و... توانسته از بیش از 250 هزار شهروند تهرانی پذیرایی نموده و رکورد بازدید از موزه را نیز بارها ارتقا دهد. ضمن آن که این مجموعه در این مدت با رشد 10 برابری بازدید از سایت مجموعه و حدود 350 دقیقه گزارش تصویری در رسانه ملی تا حدود زیادی به به هدف اصلی خود که مردمی تر شدن باغ موزه قصر است، دست یابد.

مدیر باغ موزه قصر ادامه داد: برای ادامه این راستا و در راستای افزایش غنای موزه ای این مجموعه، اقدام به تاسیس نمایشگاه اتومبیل و موتور سیکلت های کلاسیک کردیم که بازدید از آن برای عموم بازدیدکنندگان رایگان بوده و ویژگی اصلی آن شناسنامه دار بودن این خودروها است.

موتور سیکلت 750 سی سی KM3 اورال - ساخت روسیه - 1942

هوشیار با اشاره به وجود خودروی شخصیت های معاصر در میان این خودروها توضیح داد: خودروهای رونمایی شده در این مراسم بخشی از 28 خودرویی است که به تناوب در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. ضمن آن که علاوه بر چند دستگاه خودروی قدیمی شناسنامه دار، در حال حاضر 2 موتور سیکلت و یک دستگاه کامیونت مربوط به جنگ جهانی دوم نیز در این نمایشگاه برای تماشای عموم استقرار یافته است.

مدیر باغ موزه قصر توضیح داد: همانگونه که پیش از این نیز اعلام نموده بودیم، این موضوع با همراهی شورای محترم فنی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به انجام رسیده و این شورا به طور رسمی با ایجاد این نمایشگاه به صورت کنونی موافقت نموده است.

دیگر سخنرانان این مراسم دکتر احمد محیط طباطبایی و دکتر اردشیر صالح پور از اعضای اجرایی کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم) بودند.

لازم به ذکر است نمایشگاه خودروهای کلاسیک باغ موزه قصر با رونمایی از 7 خودروی قدیمی کلاسیک که برای نخستین بار به نمایش عایدیند، افتتاح شد و تعداد 28 خودروی کلاسیک و شناسنامه دار در این نمایشگاه به تناوب به نمایش عایدی.

مرسدس بنز S170 سدان - ساخت آلمان - 1948

اوپل BLITZ پیکاپ - ساخت آلمان - 1949

پژو 203 سدان - ساخت فرانسه - 1947

شورلت فلیپ مستر سدان - ساخت ایالات متحده - 1948

آستین Devon A40 - ساخت انگلستان - 1948

تهیه شده در خبرنگاران

منبع: کجارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2130

به "طراحی ویلاهای کوچک: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک باغ موزه قصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلاهای کوچک: گزارش اختصاصی خبرنگاران از نمایشگاه اتومبیل و موتورسیکلت های کلاسیک باغ موزه قصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید