از اندونزی، پاکدامن: از عنوان سومی خودم رضایت ندارم، مسئولان به شمشیربازی توجه نمایند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمی رضایت دارم ولی از عنوان سومی خود در مسابقات انفرادی راضی نیستم.

از اندونزی، پاکدامن: از عنوان سومی خودم رضایت ندارم، مسئولان به شمشیربازی توجه نمایند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی پس از کسب نایب قهرمانی تیم کشورمان در فینال بازی های آسیایی جاکارتا مقابل تیم کره جنوبی گفت: فینال بود و همه بچه های تیم برای کسب نتیجه بهتر کوشش کردند و در آخر تیم ملی شمشیربازی دوم شد و کسب نایب قهرمانی بازی های آسیایی عنوان بدی نیست. کره تیم خوبی است ولی در مسابقات آینده کره را شکست می دهیم و این شکست را جبران می کنیم.

وی گفت: از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمی رضایت دارم هرچند که برای قهرمانی بازی کردیم ولی از کسب سومی خود در مسابقات انفرادی رضایت ندارم. امیدوارم در آینده جبران کنم.

پاکدامن در خصوص اینکه آیا از نایب قهرمانی شان راضی است یا نه، گفت: همه ما دوست داریم طلا بگیریم ولی تیم کره هم آمده که طلا بگیرد. فکر می کنم چهار سال است که کره در تمام مسابقات اول است . الان ما 45 بر 35 باختیم، یک ماه پیش کره، ایتالیا را با آن عظمت 45 بر 30 شکست داده. من فکر می کنم امروز خوب بازی کردیم و خوب جنگیدیم. امیدوارم روزی کره را بگیریم. چین هم تیم خوبی خواهد شد.

سابریست ایران در خاتمه صحبت هایش درخواستی هم از مسئولان داشت و گفت: خیلی خوشحالم که امروز آقای داورزنی در سالن بود و مسابقه ما و توانایی بچه های ما را از نزدیک دید. خواهشم از مسئولان این است که مثل رشته های دیگر که در المپیک مدال آور است، به شمشیربازی نگاه نمایند و به آن برسند. از نظر من مجتبی عابدینی مدال آور المپیک است. وقتی سطح توقع از ما بالا می رود به همان اندازه هم امکانات مان باید بالا باشد. بعد از نیمه نهایی چهار بازیکن کره ای چهار ماساژور همراه شان بود و بعد آغاز به استراحت کردند ولی ما خسته اینجا نشسته بودیم. امکانات ما برابر نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 55

به "از اندونزی، پاکدامن: از عنوان سومی خودم رضایت ندارم، مسئولان به شمشیربازی توجه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، پاکدامن: از عنوان سومی خودم رضایت ندارم، مسئولان به شمشیربازی توجه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید