یمن، شروع سال تحصیلی جدید در سایه ادامه محاصره ظالمانه و تجاوزات ائتلاف سعودی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دانش آموزان یمنی امروز سال تحصیلی جدید خود را در سایه ادامه تجاوزات و محاصره ظالمانه کشورشان از سوی دشمن سعودی-آمریکایی شروع کردند.

یمن، شروع سال تحصیلی جدید در سایه ادامه محاصره ظالمانه و تجاوزات ائتلاف سعودی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المسیره، امروز شنبه 17 اکتبر سال تحصیلی جدید دانش آموزان یمنی در صنعا و سایر استان ها پس از تاخیر زمان قانونی آن به دلیل شیوع کرونا و ادامه تجاوزات و محاصره دشمن سعودی ضد ملت یمن شروع شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

روز اول شروع سال تحصیلی یمنی ها با استقبال گسترده دانش آموزان در فضایی آرام و بدون مشکلاتی که فرایند آموزشی را تحت تاثیر قرار دهد شروع شد.

وزارت آموزش و پرورش یمن تصمیم گرفته تا تقویم آموزشی سال تحصیلی 2020-2021 را از اکتبر تنظیم کند.

سال تحصیلی جدید یمنی ها در حالی شروع می گردد که مردم این کشور در نتیجه تجاوزات دشمن سعودی-آمریکایی و محاصره مستمر ضد ملت یمن از 6 سال گذشته در شرایط بسیار سخت و غیرانسانی به سر می برند.

وزارت حقوق بشر در سپتامبر گذشته خاطرنشان کرد که دشمن 3722 تاسیسات آموزشی یمن را نابود نموده و حدود چهار میلیون و 435 هزار دانش آموز به دلیل تجاوز و محاصره دشمن ضد یمنی ها حق تحصیلشان را از دست داده اند.

عبدالله النعمی نماینده وزارت آموزش و پرورش یمن تاکید نمود که اکنون در ششمین سال تجاوز دشمن ضد کشور هستیم که همیشه فرایند آموزشی یمن را مورد هدف قرار می دهد و ما اصرار داریم که فرایند آموزشی کشور به عنوان یک هدف اصلی ادامه داشته باشد و این وزارتخانه متعهد شده تا به وسیله برنامه ها و فعالیت ها ، نتایج حاصل از فرایند آموزشی را توسعه دهد که مهمترین آنها تکمیل آزمون ها است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1376

به "یمن، شروع سال تحصیلی جدید در سایه ادامه محاصره ظالمانه و تجاوزات ائتلاف سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، شروع سال تحصیلی جدید در سایه ادامه محاصره ظالمانه و تجاوزات ائتلاف سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید