یورو 2020، واکنش فن در فارت به تلافی جویی طرفداران اسپانیا پس از حذف هلند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، باخت و حذف تیم ملی هلند در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، بهانه ای برای طرفداران تیم ملی اسپانیا فراهم کرد تا از کاپیتان سابق لاله های نارنجی که اخیراً تیم آنها را مسخره نموده بود، انتقام بگیرند.

یورو 2020، واکنش فن در فارت به تلافی جویی طرفداران اسپانیا پس از حذف هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، رافائل فن در فارت کاپیتان سابق تیم ملی هلند خیلی زودتر از آنچه تصور می کرد اسیر طعنه های اخیر خودش درباره تیم ملی اسپانیا شد.

فن در فارت پس از بازی دوم ماتادورها در مرحله گروهی یورو 2020 عملکرد این تیم را وحشتناک توصیف کرد و به طعنه گفت؛ امیدوار است که هلند در مرحله حذفی با اسپانیا روبرو گردد. اسپانیا در بازی بعدی خود تیم ملی اسلواکی را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید تا به اسم تیم اول گروه E صعود کند. در همین حال تیم ملی هلند به اسم تیم اول گروه C با سه برد متوالی صعود کرد اما این تیم شب گذشته (یکشنبه) به طرزی غیرمنتظره مغلوب جمهوری چک، تیم سوم گروه D و اولین مدعی عظیم حذف شده از جام شانزدهم لقب گرفت. همین مسئله سبب شد که هوداران تیم ملی اسپانیا جواب طعنه اخیر فن درفارت را بدهند و به شیوه خودش تیم ملی هلند را وحشتناک توصیف نمایند.

فن در فارت اما با دیده طنز به این موضوع نگاه کرد و در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت: من که به شما گفتم بهتر است که در مرحله حذفی هلند با اسپانیا روبرو گردد اما جدا از شوخی، عملکرد تیم ملی هلند در بازی دیروز وحشتناک و چک کاملاً شایسته پیروزی و صعود بود.

تیم ملی اسپانیا امشب (دوشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 به مصاف کرواسی می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1847

به "یورو 2020، واکنش فن در فارت به تلافی جویی طرفداران اسپانیا پس از حذف هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، واکنش فن در فارت به تلافی جویی طرفداران اسپانیا پس از حذف هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید