یوفا به 4 باشگاه ایتالیایی مجوز حضور در رقابت های اروپایی را نداد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، اتحادیه فوتبال اروپا از حضور 4 باشگاه ایتالیایی در رقابت های باشگاهی تحت نظارت این سازمان در فصل آینده ممانعت به عمل می آورد.

یوفا به 4 باشگاه ایتالیایی مجوز حضور در رقابت های اروپایی را نداد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تنها به 16 باشگاه از 20 باشگاه حاضر در فصل جاری رقابت های سری A مجوز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا فصل آینده داده است.

از میان تمام تیم های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا چهار تیم برشا، اسپال، لچه و جنوا به دلیل استاندارد نبودن استادیوم هایی که به عنوان استادیوم خانگی شان معرفی نموده اند، در صورتی که پیروز به کسب سهمیه رقابت های اروپایی شوند، اجازه شرکت در این رقابت ها را نخواهند داشت. یوفا اما به این تیم ها 5 روز مهلت داده است که نسبت به این حکم اعتراض نمایند.

تیم آتالانتا که سال جاری به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نموده هم می توانست جزو این تیم ها باشد اما از آنجایی که این تیم بار دیگر استادیومی جز استادیوم خود در منطقه برگامو را به عنوان خانه اش معرفی نموده (استادیوم ماپی در منطقه رجیو امیلیا)، یوفا به این تیم مجوز داده است. آتالانتا در فصل جاری استادیوم سن سیرو را به عنوان استادیوم خانگی اش معرفی نموده است.

کالیاری هم دیگر تیمی بوده است که استادیوم داسیا آره نا شهر اودینه (استادیوم تیم اودینزه) را به عنوان استادیوم خانگی اش برای رقابت های اروپایی فصل آینده معرفی نموده است.

4 تیمی که از یوفا مجوز نگرفته اند، تیم های پایین جدول سری A هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1152

به "یوفا به 4 باشگاه ایتالیایی مجوز حضور در رقابت های اروپایی را نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا به 4 باشگاه ایتالیایی مجوز حضور در رقابت های اروپایی را نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید